Waar gebruikte kinderkleding binnen brengen om te laten verkopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fiene, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Iemand een idee van winkeltjes in limburg of het oosten van Brabant waar ik gebruikte kinderkleding binnen kan brengen en dat zij het voor mij verkopen? Je krijgt dan een deel van de opbrengst. Het gaat niet om merkkleding, maar alles is in goede staat, vlekvrij etc.
    Ik heb geen zin om alles op marktplaats te zetten, tenminste daar staat het nu wel als kledingpakketten, maar het loopt geen storm zeg maar.
    T gaat om zowel winter als zomerkleding in maten vanaf 62 tot 80.

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik lees even mee, heb ook een overschot aan kleertjes.

Misschien een rommelmarkt?

3. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Geen tijd voor, en eerlijk gezegd ook geen zin in, 9 van de 10 keer neem je toch de helft weer mee naar huis. Heb 2 maanden geleden ofzo op een beurs van de gezinsbond gestaan maar het enige dat verkocht waren de duurdere merken die voor een euro wegmogen.

4. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ik weet dat er wel eens kinderkleding beurzen zijn. (pas een geweest in Brunssum) waar mensen de zakken met kleding kunnen brengen en waar het door de beurs verkocht werd. 70% van de opbrengst gaat naar de verkoper en de rest naar het goede doel. Er zullen vast nog wel meer van dat soort beurzen zijn. er is er weer een in oktober voor de winterkleding.

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    zoek een naar een gebruikte kinderkledingbeurs.
    hier in de wijk is dan 2 keer per jaar.

Wel een gedoe hoor, want je moet alles merken.
    Ik doneer het altijd gewoon ;)

6. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Die kledingbeurzen heb je hier alleen van de gezinsbond en dat heb ik al gedaan. Geen succes.

Ik heb al meer dan genoeg gedoneerd, (16 zakken alleen al deze maand wat niet goed genoeg meer was om te verkopen) en wil toch graag een klein beetje geld terug. Er zitten zelfs nog een zooi nieuwe dingen tussen!

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    geen 2ehands winkeltjes in de buurt die nemen het vaak ook aan en verkopen het voor je

8. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Daar zoek ik nou juist adressen van ;) Hier in de buurt sowieso niets, maar misschien dat iemand dus een winkeltje in Limburg/ Oost brabant weet.

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    zal morgen ff link erneer zetten met 2ehands in nederland.

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw

Deel Deze Pagina