Het zal wel een domme zijn Wij hebben ramen met zo'n eh ding. Geen kantel of kiepramen maar ramen die je open zet met zo'n stang en dan prik je hem vast op zo'n ding in het kozijn. Lekker duidelijk dit, maar weet iemand of je ook een hor kan laten plaatsen met zulke ramen? Ik vind alleen horren voor kantelramen etc.
Zo gaan de ramen bij ons ook open....Ik moet ook op zoek naar horren, maar dat past dus niet? Balen...
Ik snap niet helemaal welke ramen je hebt, maar mijn ramen gaan naar buiten open en aan de onderkant zit ook een stang. Ik heb zelf een hor op maat gemaakt, deze zit aan de binnenkant.
Ik ben ook bezig met een hor op maat maken, eentje die ik op kan hangen als ik em nodig heb. Dus eigenlijk heel simpel met gaas en latten.. Je bedoelt zo'n raam denk ik T.S. ? Heb effe foto gemaakt van mijn raam.
Bij de gamma heb je speciale metalen latten waar je horgaas in kan spannen, daarmee heb ik het gemaakt. Maarrrr nu snap ik over welke ramen het gaat. Wij hebben er tele uitzetters op gezet, zoals hierboven ook genoemd is. Dan kan er wel een hor op.