Houdbaarheidsdatum zwangershapstest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Loesje86, 27 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ha meiden,

Ik ben nog niet zover datik kan testen, maar heb er wel even een vraagje over. Ik heb namelijk nog 1 test liggen van kv 2voor5 met een datum erop van 19-2-2014, was nog van mn vorige zwangerschap.
    Moet ik deze maar weggooien of kan ik toch wel tzt van de betrouwbaarheid uitgaan?

Alvast bedankt :)

2. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Van de wet moet overal een tht opstaan. Vaak is her bij dit wiort producten gewoon natte vingerwerk. Als je kan testen zou ik m dan ook gewoon gebruiken. Ik gebruikte een test die ruim een jaar over datum was. Was een cb digital en die gaf gewoon zwanger 2-3 aan.
    Als je exht zekerheid wilt dan kan je er altijd nog een andere test naast doen

3. Loesje86

Dank je wel!!
    Ik haal, mocht het nodig zijn, sowieso wel nieuwe testen dan, maar stel dat ik opeens zo'n testdrang krijg, gebruik ik deze dus gewoon even :)

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Het is alleen zo lastig dat wat de uitslag ook is, je toch gaat twijfelen vanwege die datum die erop staat...

5. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italiƫ
    Nou eerlijk gezegd denk ik niet dat ie ineens een tweede streep gaat geven terwijl er geen hcg is.. Negatief zou 'vals' kunnen zijn, maarja dat kan sowieso ook vals negatief zijn als je te vroeg test. Maar als ie positief is kun je er vanuitgaan dat je ook echt zwanger bent hoor denk ik

6. Baboeska

Baboeska Lid

21 dec 2013
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hier ook een 1,5 jaar oude test
    Prima streep, ik denk dat het met vocht te maken heeft of met de batterijen, maar als hij er goed uitziet zal t wel prima zijn :)

7. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Kun je gewoon gebruiken hoor..Die dingen zijn zo goed verpakt en als ze droog blijven durf ik te wedden dat ze nog jaren na de datum goed blijven.

Ze moeten er gewoon een datum opzetten en vaak doen ze het uit winstoogmerk he? Dat je dus zoiets niet heel lang bewaard maar iedere keer weer een nieuwe koopt.

8. Loesje86

Thnx! Nu maar hopen dat ie positief gaat zijn dan :)

Deel Deze Pagina