Allen, Wij zijn inmiddels begonnen met de ovulatietesten. Het temperaturen gaf aan dat ik rond de 13e dag mijn eisprong zou hebben. Nu ben ik Maandag begonnen met testen had ik een licht streepje. eergisteren ook een lichtstreepje iets lichter dan maandag, gisteren was deze nog lichter dan dinsdag, Deze testen heb ik allemaal in de avond gedaan (ivm late dienst op mijn werk) Nu vanmorgen (rond 11 uur) toch ook maar getest maar deze was weer iets donkerder. Heb ik hem nu gemist of niet? Zit namelijk vandaag op de 13e dag. Nu vraag ik me wel af wat is beter temperaturen of de testen? Groeten Vischje
Het is maar net wat je doel is denk ik, Bij de ovu testen zoek je je lh piek op en dan heb je een verwachte tijd voor je ei....bij temperaturen zie je daadwerkelijk of je eisprong geweest is.. Ik doe beide
hoi! vorige maand heb ik ook ovu testen gdaan en dan 1keer per dag en die bleven ook erg ligt van kleur. nu heb ik deze maand toen ik een 2e streepje kreeg steeds 2testen gedaan, begin van de middag en in de avond en ze werden steeds donkerder. daarbij ook getempt al is die bij mij nogal verwarrend, de temp gaat omlaag, dag erna om hoog en dan weer normaal. nu heb ik ook mijn slijm gecontroleerd (niet erg smakelijk) maar toen zag ik wel duidelijk dat gister mijn ei sprong is geweest. hoop dat je hier iets aan hebt.