Hoi dames, Ik zal hier even mijn verhaaltje doen en ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren , geruststellen etc. Ik ben wegens medicijngebruik gestopt met de pil, zo'n 2 maanden geleden, omdat hij zijn werk niet meer leek te doen, die tijd was ik ook vrijgezel, niet actief, dus zag geen kwaad. Nu is daar de afgelopen tijd veel in verandert en heb veel geslachtgemeenschapgehad zonder condoom, ook op de dag dat ik het meest vruchtbaar zou moeten zijn. Vandaag had ik pas ongesteld moeten worden, maar nu is het zo dat ik afgelopen zaterdag opeens (veel meer dan normaal) bloed verloor, dat werd steeds minder, en maandag was het ook volledig over. Dinsdag ochtend ben ik onder weg naar mijn werk op het station in elkaar gezakt (flauwgevallen) en ben daarvoor ook gelijk naar de dokter gegaan. Ook ging ik weer heel licht bloeden en dat is nu al weer over (dus 1 dagje geduurt) Bij de dokter heb ik vanochtend een test gedaan en die kwam negatief uit. Ook moest ik bloedtesten, daarvan krijg ik vrijdag pas de uitslag. Als ik terug kijk naar vorige week heb ik veel aparte klachten gehad, een trekkend gevoel in mijn onderbuik, aparte steken etc. En nu nog steeds voel ik me erg vreemd, emotioneel, en er gaat naar mijn idee nog steeds van alles om in mijn buik. Ik vroeg me af of jullie hier iets bekends in zien en wat jullie denken over de situatie die ik nu heb uitgelegd. Alvast bedankt !!! Liefs
mischien een vroege miskraam of wel gewoon ongestelt even de bloedtest afwachten als ik jouw was dan heb je meteen duidelijkheid
Even de bloedteste afwachten, maar ik acht de kans klein dat je zwanger bent .. grote kans dat je lichaam nu aan het ontpillen is. Maaruh ... zonder condoom sex gehad ?? met dus een vrij onbekende (geen lange vriend waarvan je de medische geschiedenis kent) .. oei ,..... wel eens van soa's gehoord ???? Je hebt een groot risico gelopen door geen condoom te gebruiken .. niet alleen voor het zwanger worden, maar echt meer voor de soa's wat je kan hebben opgelopen met deze vrijpartijen .... niet zo slim
Bedankt voor jullie reacties. En RoGiJuLi .. het gaat hier niet om een wildvreemde, ik ken zijn medische geschiedenis etc etc en ik weet dat ik me daar niet druk over moet maken. Wel weet ik dat het gewoon stom van mij is om onveilige seks te hebben zonder dat ik als doel heb zwanger te worden, dus zou je me daar op aanspreken geef ik je groot gelijk!