Mijn zoon wordt in de zomer 11 jaar, dus er zal een keer een tijd aankomen dat hij deo nodig zal hebben. Ik gebruik zelf sinds een tijdje deo van loveli, waar ik heel tevreden over ben. Voor hem ook een kleine mannelijke variant van loveli in het voren gekocht. Maar nu geeft hij aan dat hij wel een spuitbus wilt ipv een roller/stick net als zijn vader. Hij wilt het graag snel kunnen gebruiken. Zijn er ook deo spuitbussen zonder allerlei troep erin. Of wat moet er juist niet in zitten wat slecht is?
Lastig! Ik ken alleen maar spuitdeo=troep, dus je vraag kan ik niet beantwoorden. Wat ik mijn kinderen wel meegeef, is dat als je de Loveli 's ochtends aanbrengt je het de rest van de dag niet weer hoeft te doen, dus geen spuitdeo nodig.
In tegenstelling tot half ZP ben ik tegen Loveli. Heb er zeer slechte ervaringen mee. Inderdaad geen zweetlucht maar ik kreeg hele wonden (soort schaafwonden) onder mijn oksels en verdikte klieren. Nu gebruik ik Rexona maximizer
hier ook fan van de rexona (sport strength, 96hr) - ook mijn meiden gebruiken het en merken echt wel verschil in zweetlucht. Die is er niet meer gelukkig na het sporten of het half uur fietsen uit school. Spuitdeo's hebben ze ook gehad, maar werken gewoon veel minder goed. En inderdaad; dat waren 'gewone' - niet speciale natuurlijke...
Zoon gebruikt ook Loveli. Misschien is Deoleen een optie? https://www.kruidvat.nl/deoleen-regular-anti-transpirant-spray/p/1196203
Bedankt voor jullie reacties! Die van deoleen klinkt wel goed, zit ook minder troep in lees ik. Hij heeft net als ik een gevoelige huid wat snel irritaties geeft, dus daarom wil ik hem wel iets goeds geven.
Haha eerste maand van het schooljaar: de meester vroeg aan groep 8 of ze alsjeblieft deodorant wilden gebruiken na de gymles. Tweede maand van het schooljaar: of ze misschien een roller konden nemen in plaats van een spuitbus Dochter is begonnen met Dove net als ik, ze heeft vandaag voor het eerst mierzoete Vogue deo's gehaald, wel weer spuitbus dus. Man gebruikt ook Dove rollers, dus als zoon zover is, zal hij daar ook wel mee beginnen.
Tot nu toe hebben wij nog niet zo’n bericht gekregen, misschien komt die dan ook wel in de 1e maand van groep 8 haha..