Ik was van de week bij een oud collega op bezoek die heeft ook een kindje van anderhalf en ik zag dat ze haar van die houdbare melk gaf, ze gebruikt het voor alles, ook door de pap. Mijn vraagje, is houdbare melk minder goed? zitten er dezelfde vitamines in enzo? Alvast bedankt:d
Zelfde vitamines, zelfde eiwitten en noem maar op (dat is gewoon wettelijk geregeld). Enige verschil is dat het door hoge verhitting minder snel bederft.
Volgens mij maakt het qua voedingsstoffen niet veel uit maar proef het voor de gein eens.......volgens mij geef je het je kind dan niet meer. Ik vind het zo ontzettend vies (ik ben een hele grote melkliefhebber)
Hier houdbare melk in de koelkast en ik vind het niet vies. Ik geef het ook gewoon aan m'n (oudste) kind.
Houdbare melk van de lidl YUM! Ik heb tijdens de zwangerschap van de oudste, echt 2 pakken per dag leeg gedronken hihi Ik gebruik beide, ik vind t overigens koud wel lekker maar niet met bijv. brinta, dan heb ik liever die gewone kartonnen pakken.
Wij hebben standaard zo'n pak in huis voor het geval de melk opeens op is en we dus geen nieuwe hebben gekocht
Ik weet niet of Gijs t zo mag hebben.... maar melk zo uit de koeltank vandaan... zo lekker!!!! Maar dan wel goed koud hoor!! kan t wel koken vooraf, maar dat vind ik dan weer zo'n gedoe.. Dan haal ik t wel uit de supermarkt.. Gijs drinkt nog geen (echte) melk...alleen nog maar uit blik( nutrilon)
annemarie.. zou het inderdaad nog niet doen zo vers.. wel lekker inderdaad.. verse paardenmelk is ook zo heerlijk, liefst warm..(net uit het paard dus) Wij hebben eigenlijk altijd houdbaar, is veel makkelijker. van lidl inderdaad en dan met 12 pakken in 1 x halen.. Niets mis mee hoor.. wel in de koelkast overigens.. ik vind alleen echt koude of warme melk lekker..
Ben geloof ik 1 van de weinigen die dol is op houdbare melk, haha. Ik vind verse melk stuk minder lekker! Hier hebben we altijd een doos op voorraad! Kleine drinkt ook gewoon mee!
Ik vind het hier echt vies! Ik drink het inmiddels wel als ik het voorgeschoteld krijg en dat lukt zonder kokhalzen maar drink het niet voor m'n plezier. Ben opgegroeid op een boerderij dus verser dan vers gewend. 'Gewone' verse halfvolle melk vind ik ook prima te drinken. Warm of gekookt lust ik het absoluut niet.
Nou heb inmiddels een pak aangeschaft; heerlijk!!!! Ik herinner mij ineens dat mijn oma het vroeger ook had... Fay vind het ook prima trouwens, ze heeft er lekker van gedronken en vanmorgen pap mee gegeten!