Helaas ben ik vandaag toch weer ongesteld geworden, nu wil ik deze ronde nogmaals proberen met ovulatietesten, heb al verschillende geprobeert,maar welke zijn nu volgens jullie de beste?? Had al vele positieve verhalen gehoord over de CB ovu testjes, maar deze vind ik eerlijk gezegd toch net wat te prijzig... Maar pfff lijkt echt wel alsof we al een eeuwigheid bezig zijn
Ik gebruik nu dipsticks van de sensitest, maar ze hebben nu een nieuwe, extra gevoelige lijn van sensibaby, 20 stuks voor 18,-
Hi Eline, Ik kocht ook altijd wat goedkopere testen, maar ik ben overgestapt op op de cb digitale ovulatietesten om zeker weten een positieve test te hebben. Met de lijntjes testen wist ik nooit helemaal zeker of ie positief was of niet, etc. Nooit duidelijke lijntjes... Nu gewoon een smiley of niet .
Ik had die van Clearblue. Zijn idd vrij prijzig in de winkel. Ik heb ze toen gekocht op amazon.co.uk, zit ook in engeland. Daar heb ik een dubbelpak gekocht voor dezelfde prijs als dat een enkelpak in de winkel is. Dus twee keer zoveel sticks. Scheelde best wat! Weet niet of je vanuit NL op amazon kunt bestellen? Ik vond ze fijn, want je hoeft niet te staren naar lijntjes, je krijgt een giechelbekje of niks. Als je ovulatie nadert gaat deze knipperen en dan wanneer het eitje op springen staat krijg je een giechelbek die 48u blijft staan. Ik heb er nog best veel over, want je gebruikt er een paar per maand. En handig dat het meteen bij opstaan erop plassen was. Dus hoefde niet te timen dat ik elke dag rond dezelfde tijd naar de wc moest gaan.
Ik heb er verder geen ervaring mee maar ze hebben op dit moment die testen bij de action niet heel duur
Ik heb met verschillende ervaring eigenlijk wel. De cd: ja handig, maar duur Kruidvat: qua prijs gaat het enigszins, maar voor sommige meiden slecht/moeilijk af te lezen door altijd aanwezige streepje. Sensitest dipstick: Leuk prijsje, maar ik persoonlijk vind de streepjes erg licht dus voor mij moeilijker af te lezen. Maar dat is persoonlijk. Zwanger&kids dipstick: heel goedkoop en super duidelijk. Hier ben ik echt heel tevreden over en gebruik ik nu ook steeds.
Ik heb 1 ronde de ovutesten van de kv gehad, die zijn niet aan te raden. Daarna 3 rondes met z&k, die vind ik wel fijn. En nu ook deze ronde die van de action, ook prima hoor.
Bedankt voor de reacties! Ga denk ik die van de action is proberen, zou ik aan 1 pakje genoeg hebben?