Houden jullie geld over aan het einde van de maand?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dettol, 22 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ohh wat lijkt me dit heerlijk!

Maar we zijn gelukkig zo. Tuurlijk kan het relaxter maar ook vele malen slechter dus ben altijd nog blij met wat we hebben.
    En als ik klaar ben met mijn opleiding en ga werken wordt het alleen maar beter.
    Wellicht kunnen we dan eindelijk voor het eerst naar het buitenland op vakantie met de kinderen.

NiVa0230 vindt dit leuk.
  2. Mapje

Mapje Niet meer actief

Wij hebben dit huis 6 jaar geleden gekocht op 1,5 salaris (niet aan max.) en toen veel spaargeld in gestopt. Ook hypotheek af en toe afgelost en beide vervolgens al 2 keer promotie gemaakt. Dat, en dat ons huis ondertussen 1,5 ton meer waard is maakt dat het een goede investering is geweest. Het is dat we geen groter huis in deze wijk kunnen vinden vooralsnog omdat het hier gekkenhuis is maar ik zou zeker wel weer op 1,5 salaris een huis willen kopen. Ik kan ondertussen deze hypotheek ook in mijn eentje betalen. Uiteraard kan er altijd wat gebeuren en helemaal je top pakken is niet verstandig maar op zich is er niet echt iets mis mee om op 1,5 a 2 keer inkomen een hypotheek te nemen. Ligt aan meer aspecten natuurlijk.

3. Elsss

Elsss Fanatiek lid

26 jul 2013
    2.031
    3.287
    113
    We maken natuurlijk wel bepaalde keuzes waardoor we zo kunnen leven. We wonen heel fijn in een hoekhuis van een rijtje, we kiezen ervoor om hier te blijven wonen en niet te verhuizen naar de mooie, maar erg dure nieuwbouwwijk hier vlakbij. Iets dat veel stellen in onze omgeving wel doen. We hebben ook al 15 jaar dezelfde auto die we toen tweedehands gekocht hebben. We gaan (zonder corona) elk jaar op vakantie, maar wel bijna altijd in de mei-vakantie omdat veel en veel goedkoper is.

Neuzeke, NiVa0230, suus1983 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina