Je kunt het niet mooi vinden maar vies is wel wat raar. Als iemand zich wast is het net zo schoon als geen haar. Ik begin er al wat meer moeite mee te krijgen om er bij te komen. Ik scheer altijd alles weg dus dat mag mijn man zo gaan doen. Wel zo makkelijk.
Ik heb dat ook, zoveel iriterende bultjes en vooral jeuk; dat vind ik dan ook weer niet netjes als ik echt moet krabben.... Dus nee, ik knip het bij, maar niet eraf. Als ik een ladyshave gebruik jeukt het te erg... En ook met een mesje met ontharingscreme gaf het dezelfde reactie. Dus; tips tegen jeuk/bultjes zijn welkom!
Ik heb ook snel last van irritatie. Met een mesje scheren is echt not done bij mij... haarrichting mee of tegen maakt echt niet uit. Bultjes krijg ik toch wel. Met een ladyshave gaat het prima, maar ik vind het jammer dat het dan niet echt glad wordt en je toch stoppeltjes houdt. Maarja, das beter dan bultjes, wondjes en jeuk! Na het scheren spuit ik er wat personal spray op van Mylène. Dat werkt jeukstillend, desinfecterend en verzorgend. En er zit géén alcohol in, héél belangrijk!
ik scheer altijd met scheermesje en scheerschuim onder de douche en ja ook daartussen hahaha is niet eng en ik heb daarna ook irritatie maar ja ik heb wel eens alleen mn bikini lijn gedaan maar als dan nog stoppels door de stof van je bikini heen komen vind ik dat dus echt voorschut sorry dan moet alles er maar af....
Jullie scheren het dus allemaal? Ik epileer. Dan blijft het zeker 3/4 weken weg en geeft geen harde stoppels en bultjes etc. De eerste paar uur is het wat rood maar daarna wekenlang zachte huid en de haartjes die terugkomen zijn ook zachter. Het doet wat pijn maar valt reuzemee. Het prikkelt vooral, maar daar wen je wel aan. Kan het iedereen aanraden. Scheren vind ik echt akelig met stoppels, wondjes, bultjes en jeuk, dat is niet bij epileren.
Ik hou het netjes bij, zolang ik het zelf kan doen doe ik et zelf..en anders doet manlief het voor me...
je moet ook echt een scherp mesje gebruiker hoor!! Meestal die mannenscheermesjes zijn goed hahaha... Epileren heb ik ook wel eens gedaan idd.....pijnlijk maar wel fijner!!
Nou ik scheer sowieso altijd alles weg down under, lijkt me zo'n gedoe om het "bij te houden" ...figuurtjes streepjes, pff nee mij nie gezien...maar ik kijk terwijl ik scheer er nie eens naar, gewoon op gevoel..tot alles glad is...dus hoop dat ik dat wel tot het einde kan volhouden...hihi En wil ook mn benen echt goed bijhouden (wil het nog wel es verwaarlozen), dat wel...lijkt me vreselijk, lig je daar te bevallen met apenbenen hahaha...moet wel zeggen dat ik weinig tot geen haar heb op mn benen, maar toch.. Oksels doe ik elke dag...dat is ECHT goor, als je dat nie doet hahaha succes hairy mommy's liefs!
Ik hou het ook netjes bij, het begint nu wat moelijker te worden en als het dadelijk niet meer gaat laat ik mijn man het doen. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik het hem nog laten doen toen de weeen begonnen, vond het voor mezelf toch een prettiger idee dat het er netjes uit zag, ook al is een VK waarschijnlijk wel wat gewend
Ik doe het tot nu toe op gevoel en blijf dat wel doen.Ik ben wel wat makkelijker nu hoor en doe het minder vaak,als het maar beetje netjes is en geen compleet bos.
hebben jullie niet met epileren dat je last krijgt van ingegroeide haartjes? Hier tot nog toe gewoon met mesje en schim, maar niet ideaal:bultjes, snel terug en rood...
Ik wil het ook graag netjes bijhouden . Ik ben nu bijna 33 weken zwanger , en het lukt me nog (net) om mezelf te scheren . Ik kan bijna niets meer zien door de dikke buik . Maar als het me echt niet meer lukt heb ik met mijn vriend afgesproken dat hij het mag doen hahaha . Ik wil er graag netjes bij liggen met de bevalling en ik vind het een stuk hygienischer !
Ik houd het ook netjes bij hoor... Vind het maar niks ongeschoren rondlopen. Merk wel dat het steeds moeilijker gaat en nog paar weken dan kan ik het niet meer zien denk ik... Ga het dan op gevoel doen of vragen of manlief wil helpen...
Van epileren krijg ik geen ingegroeide haartjes nee. De eerste paar keer is het best wel pijnlijk, het prikt dan heel erg en je voelt de haren er echt uitgetrokken worden. Maar naarmate je het vaker doet, wen je eraan. En ik heb een behoorlijk dunne huid, zenuwen liggen vlak aan oppervlak en heb geen specifieke hoge pijngrens. En ik vind er toch wel veel voordelen aan zitten. Er zijn echt ergere pijnen voor te stellen. Weeën en bevallen is toch wel heftiger lijkt me! Ik heb lang geleden in m'n tienerjaren wel eens van die ontharingsgel gebruikt, lekker met een mintluchtje....dacht ik... AAAAUUUWWWW!! Heel m'n muts stond in de fik leek het wel!! Dat heb ik ook nooit meer gebruikt dus. Poeh! Mijn man gaat het echt niet voor me overnemen als het mezelf niet meer lukt. Dat weet ik nu al.
Ik kan er nu nog wel makkelijk bij, maar ik weet van de vorige keer dat ik op een gegeven moment 'op gevoel' scheerde. En dat doe ik straks niet weer, ik had telkens een snee in m'n snee . ik zie wel hoe ik het oplos, denk maar met een spiegeltje en anders de boel insmeren met Veed, sproeier erover... en weg haar! Alles is iig beter dan zo'n pak shag ervoor!