Houden jullie je kinderen thuis na de inentting H1N1?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Polletjepiek, 18 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mychat

mychat Actief lid

3 jun 2008
    214
    0
    0
    Mijn dochter blijft volgende week woe. wel thuis, maar meer omdat ik nu hoog zwanger ben en ik geen zin heb om haar die dag 6 keer in en uit de auto te zetten om eerst die prik te halen en dan naar het KDV te gaan. Ik heb gisteren zelf de prik gehad, en alleen een beetje stijve arm, ik denk dat de bijwerking bij dochterlief ook wel mee zal vallen, ze zou gewoon mogen naar het KDV hoor, van mij ook, alleen dus een beetje gemakzucht van me.

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Er zijn niet heel veel baby's al ingeent!
    Maar goed, da's off-topic.

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Mijn zoontje van 16 mnd-en heeft vorige week do.(avond) de vaccinatie gehad.
    Hij was dagen ervoor....en de weken ervoor ziek/grieperig (oa luchtwegen infectie), constante koorts maar gelukkig op de dag zelf niet anders mag er niet gevaccineerd worden.
    Het is allemaal goed gegaan!
    Hij gaf even een jengel toen er geprikt werd, maar was het snel vergeten. Ik had zoiets van misschien krijgt hij wel bijwerkingen in de zin van koorts (zoals vaak na een gewone kinder vaccinatie), maar nee hoor zelfs dat niet.
    Hem wel in de gaten gehouden die nacht en de volgende dag waren we thuis, maar als het een dag geweest zou zijn dat hij naar het KDV zou gaan....en hij had geen koorts gehad...dan zou ik 't gewoon doorgang hebben laten vinden.
    Persoonlijk zou ik zelf ervoor kiezen om op de dag van enting je kindje lekker bij je te houden. Je weet niet wat er omgaat in zo'n kindje en ik vind het een veilig gevoel om met eigen ogen te zien hoe het met hem zou gaan.

Mirre

4. Ik hou ons meisje ook thuis. Vind het allemaal best spannend en ik kan me voorstellen dat zij zich erna ook niet zo heel lekker voelt. Tja dan wil je zelf toch ook het liefst thuis zijn. Gelukkig heb ik kunnen regelen dat ik vrij ben.

5. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Demi krijgt haar prik volgende week vrijdagmiddag dus dan is ze zoiezo de twee dagen erna thuis.

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Hoi, ja 1 dag in elk geval, en als alles volgens plan gaat kunnen het er 3 worden:) die andere twee dagen had ik namelijk al vrij, en de eerste speciaal vrij genomen.
    groetjes

7. Nycci

Nycci Lid

2 mrt 2008
    8
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi, mijn zoontje van een jaar heeft vorige week de prik gekregen omdat hij luchtweg problemen heeft en dus in de risico groep zit. Hij moest natuurlijk wel even huilen bij het zetten van de prik, maar had daarna die dag nergens last van. De volgende dag was hij bij Oma en Opa en had toen de hele dag verhoging van ongeveer 38 graden, maar dat was tegen de avond al weer gezakt. Verder geen problemen gehad.

8. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Die bijwerkingen loop je dan toch niet buiten op?? Die krijg je dan door de spuit. Dus binnenhouden heeft dan weinig zin

Deel Deze Pagina