nee dat ze niet 1 lijn trekken is bij heel veel dingen zo. Echt heel vreemd. Daarom gewoon gezond verstand gebruiken en op je eigen gevoel afgaan. Voel je je ergens niet prettig bij dan niet doen of niet eten. Doe je ook als je niet zwanger bent,,,toch? Ik heb laatst ook gehakt weggegooid waarvan ik het vermoeden had dat t niet meer oké was. Dat zou ik ook gedaan hebben als ik niet zwanger was
Nou, proost dan maar meid, laat hem je smaken. Hopelijk geniet je kindje er net zo veel van als jou....
Als je niet afhankelijk bent van alcohol dan hoef je het ook niet te proberen om er vanaf te blijven, dan blijf je er gewoon van af!
En het kan me geen reet schelen of jij wel of geen alcoholist bent, maar je kind in je buik heeft last van jou glaasje. Je kan ook genieten van het leven zonder dat 1e glaasje...Je kind zal je er dankbaar voor zijn!
ik las net ook dat er nep champanje is dat is dan wel handig voor de trouwdag of mag trouwen ook al niet
meid als je al zegt dislectisch te zijn oid, dan is het net zo belangrijk dat je je post even doorleest voor je op verzenden klikt. Dat voorkomt verwarring. Je leest niet goed/te snel waardoor er onnodige discussies ontstaan. Ook al heb je dislectie, dan nog kun je een normale zinsopbouw hebben. Anders zet t even in je onderschrift dan krijg je mss al andere reacties. Ik probeer normaal te antwoorden maar jou reacties maken dat niet makkelijk.
Lees even in je "mag ik vliegen topic", daar heb ik al een antwoord gegeven... En nu niet zo kinderachtig doen met "of mag trouwen ookal niet". Iedereen die hier negatief op jou wijntje reageerd, denkt aan de gezondheid van jòu kindje. Wees blij
Zo zie je maar dat ondanks de felheid in sommige berichtjes, je soms door zo'n topic toch anders kan gaan denken over dingen... En even voor de duidelijkheid, ik reageer puur en alleen over het feit van dat glaasje wijn en fel verder geen oordeel over jou, ik ken je namelijk helemaal niet. Maar ben wel heel erg blij dat je je glaasje wijn nu inwisseld voor een alcoholvrij drankje
Genieten kun je ook prima zonder alcohol. Je hebt een kleintje in je buik...lijkt mij al vreselijk veel genieten!
Is ook niks mis mee toch. Genieten kan op vele manieren en trouwen, zwanger zijn en op vakantie gaan lijkt me reden genoeg om dat volop te doen Heel veel plezier en alsnog gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk..