Hallo iedereen. Rond deze dagen zou ik mijn eisprong moeten krijgen. nu ging ik vanmorgen naar het toilet en kwam er een bloedpropje mee. Kan dit kwaad? Heeft dit met de eisprong te maken? Op dat moment had ik rechts in mijn buik een pijnlijke steek. Het is voor mij allemaal nieuw. Ben nog maar kort gestopt met de pil dus herken deze symptomen niet.
Ik heb mijn ei als het goed is (kruidvat ovutest) net gehad en had toen ook wat bruine drupjes bloed, hield 3 dagen aan..
Kan zeker daar door komen. Ik had erna ook wat helderder bloed. En omdat je net gestopt bent met de pil gaat het misschien ook net even anders. Ik zou me er niet te druk om maken. Komt allemaal goed. Kan echt je eisprong geweest zijn. Succes.
heb wel de hele dag verder zeurende buikpijn maar geen steken meer. hoop dat het m'n eisprong is dan weet ik dat ik die voel tenminste
Kan heel goed. Had precies hetzelfde. Best vervelend dat ei haha. Gewoon rond de eisprong klussen dan zit je altijd goed.
maar is het dan het beste om het op de dag van de eisprong te doen? het klussen is bij ons nu 2 dagen geleden. wil het ook niet te vaak dan. meetal klussen we om de 2 dagen maar heb nu zo een vervelend gevoel in m'n buik