Teunisbloemolie lange cyclus

Discussion in 'Zwanger worden' started by ProudMomii, May 28, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMomii

ProudMomii Actief lid

Apr 3, 2018
    254
    121
    43
    Female
    iemand ervaring met teunisbloemolie bij een langere onregelmatige cyclus? Hielp het bij jullie hem wat regelmatiger/ korter te maken?

2. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,809
    9,317
    113
    Gelderland
    Ik durf nog niet aan de teunisbloemolie olie te gaan omdat ik hele wisselende reacties lees.
    Ik slik de Etos zwanger worden pillen. Ergens in de afgelopen 6 maanden ben ik dat een beetje gaan vergeten. 2 mnd geleden volledig gaan slikken en cyclus van 37 en afgelopen maand helemaal niet en nu had ik een cyclus van 40 dagen. Nu ga ik ze weer elke dag slikken in de hoop dat dit aankomende cyclus en die daarna weer wat gaat doen.
    Ook over de pillen lees ik wisselende reacties.

Teunisbloemolie ‘mag’ je trouwens alleen tot je ei slikken. Daarna zou je over kunnen stappen op tarwekiemolie.

Ik lees even hier mee :)

3. ProudMomii

ProudMomii Actief lid

Apr 3, 2018
    254
    121
    43
    Female
    Ja ik ben van België dus zoizo geen Etos in de buurt..

4. Juffie1990

Juffie1990 Bekend lid

Dec 28, 2017
    507
    545
    93
    Female
    Juf
    Hi!

Ik ben vorige maand begonnen met teunisbloem olie en monnikspeper. Ik ben hiermee begonnen omdat ik na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap een lange cyclus heb gekregen. Cyclus ging van 30 naar 45 dagen. Vorige maand ineens weer een cyclus van 33 dagen. Dus 12 dagen korter ineens. Toeval of niet? Zal er niet achter komen, maar neem het deze ronde weer. Ik gebruik het tot ik een positieve ovulatie test heb

5. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

Aug 21, 2017
    1,812
    1,256
    113
    Female
    Groningen
    Geprobeerd 2 maanden. Maar heeft bij mij niet geholpen. ;)

6. Jfjs

Jfjs Actief lid

Nov 27, 2017
    106
    11
    18
    Female
    Mijn vorige cyclus was 118 dagen en deze ronde zit ik al weer op 57 ook met teunisbloem olie al heb ik die wel geslikt tot dat ik vruchtbaar slijm had en een posi ovu test.. maar geen poi zwangerschapstest of ongi te bekennen dus zal wel weer lang duren :(

Share This Page