Vroeger kon je me zo uren vinden in de stad..dat is nu wel voorbij..het drama van rijen bij de pashokjes, zo druk in winkels dat je amper kan lopen ..laat staan met een kinderwagen etc ..is niet aan mij besteed.. Daarbij komt dat ik ..als ik voor mezelf ga..altijd met kleren voor de kids thuis kom...schiet dus ook niet op. Meestal als ik echt iets nodig heb wat ik zou moeten passen..gaan we extra vroeg..of eind van de middag..en anders ..Lang leven de webshop!!!
Ja leuk! Maar dan zonder man en kind. En dan moet ik niet iets echt 'nodig' hebben, want dan zul je zien dat je het niet kan vinden en dan wordt het minder leuk. Gewoon lekker neuzen vind ik heerlijk. (en dan met dingen thuis komen die je dus eigenlijk niet nodig hebt...)
I LOVE shoppen!! Maar dan wel ( in tegenstelling tot sommigen hier ) zo goedkoop mogelijK! En niet in pruts winkeltjes, maar in leuke winkels de sale afdeling onveilig maken. Ik word zoveel blijer van een goedkoop kledingstuk, dan iets waar ik behoorlijk wat geld voor neer tel..
Shoppen met mijn man en kinderen vind ik heel leuk. In mijn eentje niet. En online shoppen vind ik in mijn eentje wel heel leuk om te doen!
Ik heb 2 tweelingmeiden van 16 en shoppen vinden we alle 3 erg leuk. Lekker rondlopen,rondneuzen,iets kopen en ergens een hapje eten of zo. We vind het erg gezellig.
ik vind shoppen verschrikkelijk .. Idd het passen in die kleedkamers, de drukte, die verkoopsters die in je nek staan te hijgen ( in bepaalde winkels ) als je klaar bent met passen ... Miss komt het ook omdat ik vrijwel nooit in 1x slaag en ik dus de moeite niet eens meer neem om te gaan shoppen, ik meot echt tegen kleding aan lopen wil ik het kopen / passen
@ Chantal: Idem! Ik slaag ook nooit met dat vaaaage figuur van me! Ik vind het een RAMP! om te gaan stadten!
ohjaaaa heerlijk ik hou dr van!!! en dasn het liefst lekker alleen op donderdagavond.... mijn dochters vinden het niks aan om steeds winkel in winkel uit te gaan en mijn man al helemaal niet haha..
ohhh echt heerlijk om ff lekker te shoppen en dan vooral met manlief.... Hij heeft veel verstand van kleden en het is altijd gezellig om samen te shoppen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat mocht er een kleine komen
Ik dacht dus echt dat ik een van de weinige was die niet van shoppen hield, maar tot mijn verbazing zijn er dit veel meer!!
Ik ga ook altijd winkelen met het idee dat als ik in de eerste winkel waar ik wat pas niet slaag dan stop ik direct met kleding shoppen .. het stomme is ( en dat is natuurlijk gewoon toeval ) dat als ik in de eerste kleding winkel slaag dat ik dan in de rest van de winkels ook slaag ... Maf he
Shoppen is ook het leukst in een buitenlandse stad. Zoals Londen,Parijs,Praag,Barcelona,Brno etc.... Meteen een weekendje weg ervan maken.
Pff absoluut niet.. als ik ergens een hekel aan heb is het aan shoppen.. Meestal ga ik met mijn man winkelen.. Hij gaat kleding uit zoeken, ik sta bij pashokje te wachten.. Ik pas het, en loop er mee de winkel uit
voor mezelf kleding shoppen vind ik niet echt leuk, maar voor Emma shoppen vind ik wel heel leuk. we wonen in het centrum dus ik ben er zo!
Ik hou dr ook wel van, maar wel graag zonder kind, zonder overgewicht, op een doordeweekse schooldag en liefst ook nog tijdens uitverkoop. Of ben ik nu te veeleisend Met mijn dochter doe ik dat echt niet meer, dan ga ik naar grotere winkels waar meerdere merken onder 1 dak zitten en met parkeerplaats voor de deur.
Voor mezelf shoppen doe ik ook zelden. 2 x per jaar ofzo. En omdat het dan écht moet dan ga ik de stad in en ... vind dan natuurlijk niks naar mijn zin of prijs. Ga dan ook het liefst de winkel in, pas 1 spijkerbroek en neem er drie van die maat mee. Zelfde met shirtjes. Ik koop het liefst zonder te passen. En die hokjes... vloeren vies, stinkt naar een zweterige voorganger, broek in de verkeerde maat dus eerst je eigen broek weer aan op zoek naar de goede maat en hup... het pashokje weer in. Nee, ik shop het liefst voor manlief en dochter natuurlijk.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah shopppppppppppppppppppppppppppppppppuuuuuuuuuuuuuuhhhh:d:d