Houden of netjes terugsturen?

Discussie in 'De lounge' gestart door jodi0909, 22 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Laat ze dat dan zeggen!

TS: Nog een keer de klantenservice zeggen en hen laten zeggen dat je het mag houden OF dat je het terug moet sturen. Geen vage antwoorden.
    En even opschrijven met wie je hebt gesproken ;)

2. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Houden! Je bent geen dief. Je hebt de klantenservice ingelicht. Wat Lojo zegt, het tetugboekproces kost meer geld.

3. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.826
    3.612
    113
    Volgens mij sta je nog in je recht ook als je m houdt... Alles wat je ongevraagd wordt toegestuurd mag je houden. Je hoeft dan niet te betalen of terug te sturen. Jij hebt deze broek niet besteld, maar ongevraagd ontvangen, dus je mag me houden. En als je het zo bekijkt zijn ze je dus eigenlijk nog die andere broek schuldig ;).

Hihi, maar ik zou m is haaien

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Na zo'n antwoord van de klantenservice had ik lekker m'n kont erin gehesen. Heel misschien dat ik nogmaals had gebeld..

5. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Waarom doen sommigen zo negatief?? Het is toch een fout van het bedrijf zelf en het is een megabedrijf. Ze worden er echt niet minder van. Als het nou ging om een bedrijf dat op het punt van faillissement staat, ok dan was het een ander verhaal. Ik zie het niet als jatten maar geluk hebben.

Laat ts gewoon lekker genieten van haar geluk ipv een schuldgevoel aan te praten.

6. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Lekker houden hoor. Je hebt gebeld en het is een fout van het bedrijf.

7. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.190
    172
    63
    NULL
    NULL
    Ik zou hem ook gewoon lekker houden hoor. Je hebt netjes de klantenservice gebeld en die weten niet wat ze ermee aan moeten... Stel dat je hem terugstuurt en het gaat mis. Dan ben jij je geld kwijt en heb je ook nog eens geen broek. Dus nee, gewoon houden.

8. Mimime

Mimime Niet meer actief

Zit ie lekker?
    Houden!

9. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    Houden, je hebt gewoon netjes een product betaald. Zij sturen alleen het verkeerde op, jij wist dat niet van te voren.

10. rums

rums Niet meer actief

Normaliter zou ik het terug sturen. Maar je hebt gebeld en dus zijn ze op de hoogte. Ik zou het nu dus houden.

11. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Wat had je gedaan als de broek niet goed en lekker had gezeten?
    ;)

12. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Absoluut houden. Ik had het vorige maand met h en m. Ik had een korte broek voor 10 euro besteld en kreeg een sportbroek van 30 euro. Op pakbon stond die van 10 euro, het etiket op het zakje was ook van die van 10 euro, maar zat gewoon een ander artikel in. Die ik ook nog eens paste. Ik heb geen seconde getwijfeld en gewoon gehouden. En braaf die van 10 euro betaald. Ik ben schijnbaar dus geen moraalridder!

13. jetje86

jetje86 Actief lid

3 jul 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het in eerste instantie terug gestuurd, maar als zelfs de klantenservice niet weet hoe houdt het op hoor!

14. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik zou hem ook houden :) haha maar zalando doet dus dit soort dingen? Ga daar ook eens bestellen... ;)

15. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Jouw titel geeft het antwoord al……...

16. 2jees

2jees Niet meer actief

terugsturen. ik wil zo eerlijk mogelijk leven.

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Helemaal mee eens:D

Hun fout, niet die van jou:)

18. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

:p En.... veel plezier ervan!;)

19. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    O…en nog iets…Als je een "goedkope" broek die lekker zit had ontvangen, hield je die ook?

20. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik zou misschien toch bellen,puur omdat ik bang zou zijn dat ik alsnog moet betalen.. Als ik zeker zou weten dat dat niet zou gebeuren,zou ik die broek houden..gewoon een mazzeltje :)

Deel Deze Pagina