Laat ze dat dan zeggen! TS: Nog een keer de klantenservice zeggen en hen laten zeggen dat je het mag houden OF dat je het terug moet sturen. Geen vage antwoorden. En even opschrijven met wie je hebt gesproken
Houden! Je bent geen dief. Je hebt de klantenservice ingelicht. Wat Lojo zegt, het tetugboekproces kost meer geld.
Volgens mij sta je nog in je recht ook als je m houdt... Alles wat je ongevraagd wordt toegestuurd mag je houden. Je hoeft dan niet te betalen of terug te sturen. Jij hebt deze broek niet besteld, maar ongevraagd ontvangen, dus je mag me houden. En als je het zo bekijkt zijn ze je dus eigenlijk nog die andere broek schuldig . Hihi, maar ik zou m is haaien
Na zo'n antwoord van de klantenservice had ik lekker m'n kont erin gehesen. Heel misschien dat ik nogmaals had gebeld..
Waarom doen sommigen zo negatief?? Het is toch een fout van het bedrijf zelf en het is een megabedrijf. Ze worden er echt niet minder van. Als het nou ging om een bedrijf dat op het punt van faillissement staat, ok dan was het een ander verhaal. Ik zie het niet als jatten maar geluk hebben. Laat ts gewoon lekker genieten van haar geluk ipv een schuldgevoel aan te praten.
Ik zou hem ook gewoon lekker houden hoor. Je hebt netjes de klantenservice gebeld en die weten niet wat ze ermee aan moeten... Stel dat je hem terugstuurt en het gaat mis. Dan ben jij je geld kwijt en heb je ook nog eens geen broek. Dus nee, gewoon houden.
Houden, je hebt gewoon netjes een product betaald. Zij sturen alleen het verkeerde op, jij wist dat niet van te voren.
Normaliter zou ik het terug sturen. Maar je hebt gebeld en dus zijn ze op de hoogte. Ik zou het nu dus houden.
Absoluut houden. Ik had het vorige maand met h en m. Ik had een korte broek voor 10 euro besteld en kreeg een sportbroek van 30 euro. Op pakbon stond die van 10 euro, het etiket op het zakje was ook van die van 10 euro, maar zat gewoon een ander artikel in. Die ik ook nog eens paste. Ik heb geen seconde getwijfeld en gewoon gehouden. En braaf die van 10 euro betaald. Ik ben schijnbaar dus geen moraalridder!
Ik had het in eerste instantie terug gestuurd, maar als zelfs de klantenservice niet weet hoe houdt het op hoor!
Ik zou misschien toch bellen,puur omdat ik bang zou zijn dat ik alsnog moet betalen.. Als ik zeker zou weten dat dat niet zou gebeuren,zou ik die broek houden..gewoon een mazzeltje