Maar als jij iets retourneert aan dat bedrijf en ze storten jou maar de helft van het bedrag terug per ongeluk..laat je het dan ook zitten..onder het mom van rompslomp en gedoe?
Nou, ik had em even apart gelegd om zeker te weten dat ze de broek niet terug willen....en dan echt lekker houden hoor!
Ik zou het terug sturen ongeacht hun reactie. Het is niet de broek die je besteld hebt, dus voor mij zou het stelen zijn. Ik vind het te makkelijk om het te schuiven op hun fout. Wat een ander doet kan nooit een excuus zijn voor je eigen gedrag.
stelen serieus ?? ik heb daar een andere defenitie over hoor , als je in een winkel iets expres wegstopt en expres niet betaald is dat stelen ! bij de action hebben ze eens een plastic box van 6 euro vergeten aan te rekenen is dat ook stelen dan ? \ ik zou nog eens bellen en vragen om een concreet antwoord , doen ze weer vaag of zeggen zwe houden dan zou ik ze houden , niets te stelen aan je hebt al gebeld en ze wisten het ook niet !
houden. Als je hem terug stuurt snappen de systemen er waarschijnlijk niets van en ben jij je geld kwijt. want de pakbon klopt niet. met als gevolg dat ik niet raar zou opkijken als dezelfde broek weer geleverd word. (artikel nr kan wel eens hetzelfde zijn bijv.)
en hoe wist ik dat ? ik heb het netjes op de band gezet had een heleboel spullen bij , heb het pas gezien thuis , moet ik dan speciaal een uur weer met de bus ? nee toch ?
Dat is aan jou..maar stel he...dat jij met afrekenen niet goed oplet en ze die box een keer te veel aangeslagen hadden of te weinig wisselgeld hadden teruggegeven...en je kwam daar thuis achter..wat had je dan gedaan?
Over niet schuldig voelen: Winkeldieven, tasjesdieven, inbrekers en overvallers voelen zich doorgaans ook niet schuldig. Spijt ook pas als ze door de mand zijn gevallen. Hiermee wil ik alleen zeggen, dat het het nog niet goed maakt, omdat iemand zich er niet schuldig over voelt.
heb ik ook al voorgehad en helaaas pindakaas ma ga daar echt niet voor terug , moest ik het vroeger gezien hebben trouwens wel maar als ik al thuis ben nee hoor en ik bedoel dus ook alzs ik vroeger gezien had dat die box niet aangerekend was ik ook teruggegaan was maar zoals ik al zei ik zou ook nog eens bellen en een concreet antwoord vragen
Ik zou m ook lekker houden.. Als je achteraf nog een rekening krijgt is dat dan de welbekende blaar waar je even op moet zitten.. Maar die zal vast lekker zitten in die mooie jeans
Oke prima dat is iig consequent....als je iig het ook had gezegd wanneer jij eerder al ziet dat de cassière de box vergeet te scannen
als ik dat weet tuurlijk ga het echt niet bewust verzwijgen , maar als jij druk aan het inpakken bent en het niet door hebt plus nog eens een bus moet halen , dan is dat jammer , en in dit geval zou ik nogmaals bellen en weer vage antwoorden of ze zeggen hou maar dan ga ik ze ook houden , zoniet zou ik ze netjes terug sturen
Terugsturen. Zij hebben een fout gemaakt en jij profiteert er nu van. Draai het eens om. Jij maakt een fout en zij profiteren er van...
ik zou hem houden. Zo kreeg ik van de wehkamp een verkeerde broek (oke scheelde 4 euro, maar toch) en die heb ik ook niet teruggestuurd. Ook had ik laatst iets voor mijn dochter besteld en kreeg ik 3 weken later ofzo een mailtje dat ze mijn retourzending hadden onntvangen..ja prima! ik ben in de winkel heel eerlijk, maar met dit soort dingen denk ik..mooi mijn geluk!