Mijn reactie is terug sturen al is het maar om je eigen geweten. Zelf zo iets mee gemaakt met bol.con. bestelling kwam niet geld terug. Bestelling kwam wel eerlijk gebeld ze snapte er niks van. En toch mijn geweten was schoon.
Ik zou hem houden, je hebt al naar de klantenservice gebeld en die pakken het niet op, nou jammer dan je hebt je best gedaan.
Dit schiet totaal mijn verkeerde keel gat in topic van mij terug zoeken onder mijn oude naam.... knap. Dan zal je zien. Wie ben jij wel niet om dit zo neer te zetten schaam je met je moraalridders antwoord bah.:x
Nou, je hebt je beste kant laten zien meid. Lekker in die broek springen en showen maar. Ze hebben hun kans gehad het product nog te ruilen, hebben ze niet gedaan..... dan niet! Wel grappig trouwens, die karma opmerkingen hier. Misschien is dit wel een overduidelijk geval van GOOD karma voor TS, en BAD karma voor Zalando. Kan TS uiteindelijk ook niks aan doen...
Haha! Ik zou hem ook houden. Je hebt de klantenservice al gebeld, met zo'n antwoord kun je toch niets.
Wat aardig van Zalando dat ze jou een broek sturen die je perfect past! Dat noem ik nog eens klantenservice! Zou hem ook houden eerlijk gezegd. Als het nu een kleine ondernemer was, dan vind ik het eerlijk gezegd gevoelsmatig een ander verhaal... Maar Zalando maakt zoveel winst... En stel dat je belt en je de broek terug stuurt, dan moeten mensen weer gaan uitzoeken wat er is mis gegaan, moeten ze jouw oorspronkelijke bestelling er weer bij halen, die weer opsturen etc. Hiervoor moeten de mensen weer duurbetaald aan de slag en zou er opnieuw een pakket verstuurd moeten worden... Kortom: eigenlijk bespaar je Zalando gewoon kosten door deze broek te houden (Misschien nu iets minder schuldgevoel als je hem dus toch houdt )
Ik zou hem houden en er totaal geen schuldgevoel van hebben hoor Het was een ander verhaal geweest als hij niet goed gepast had of dat het een totaal andere broek was, maar in dit geval gewoon houden. Misschien niet helemaal fair, maar hadden ze maar beter op moeten letten toch?
Maar waarom moeten er meteen zulke woorden aan te pas komen dan? Moraalridders? Omdat de een het wel doet en de ander het niet? Dus omdat je het niet met de ander eens bent is het maar oké om zulke termen neer te zetten.. Beetje laag.. Laat elkaar gewoon in de waarde, met of zonder de broek aan.
Je hebt contact opgenomen met Zalando toch? Als zij verder geen concrete oplossing hebben zou ik hem lekker houden .
is idd een beetje raar dat je een moraalridder genoemd wordt op moment dat je gewoon eerlijk bent.. dat vind ik dus vreemd... Ik ben eerlijk opgevoed, en hoop dit ook aan mijn kinderen mee te geven.. maar blijkbaar ben je dan een uitstervend ras als ik de reacties zo lees. de TS vroeg toch wat zou je doen? maar blijkbaar wordt dan alleen verwacht door de reactiegevers dat iedereen roept.. houden maar.. wat had je nu gedaan... als je wel de juiste broek had ontvangen.. maar die zat voor geen meter? of de verkeerde maat? of de juiste broek maar in de verkeerde kleur? dan was die toch ook retour gegaan?
Persoonlijk zou ik me er niet fijn bij voelen de broek te houden, maar als Zalando zou zeggen dat ze het ook niet weten of dat ik hem maar moet houden als hij bevalt: dan zou ik het misschien wel overwegen om hem te houden. Maar bij enige twijfel zou hij terug gaan.
Nee doorverkopen vind ik wel weer erg aso inderdaad. Je houd hem omdat je hem mooi vindt, omdat die als gegoten zit, misschien omdat dit je enige kans is om zo'n dure broek te dragen . Maar om er een financiele winst uit te halen vind ik wel te ver gaan.
Ik zou hem ook houden.. Oeiiii oeiiiii ben nu al bang wat karma met me gaat doen 😂😂 En in de hemel kom ik nu ook niet meer
Komt op hetzelfde neer. Het HOUDEN is goed of fout, niet wat je er vervolgens mee doet. Of het het bedrijf geld kost, weet ik niet, maar op het argument, dat er hierdoor meer mensen bezig zijn met uitzoeken hoe het zit etc, zeg ik: Dat is werkverschaffing, dus goed! De mensen, die dat werk doen, krijgen als het goed is ook gewoon een maandloon. Dat wordt echt niet meer of minder als TS de broek terug stuurt. En in de 8 (?) uur dat ze op een dag werken, moet er gewoon gewerkt worden en dit hoort bij het werk. Ze gaan er ook echt niet voor overwerken. Zeggen dat het beter is voor het bedrijf om het te houden is jezelf voorliegen om een diefstal goed te praten, meer niet. Prima als je dat doet, maar onderken dan op z'n minst dat het stelen is.