Houden of netjes terugsturen?

Discussie in 'De lounge' gestart door jodi0909, 22 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imba 86

    imba 86 Niet meer actief

    Inderdaad;)
     
  2. pnirmal

    pnirmal Niet meer actief

    Mijn reactie is terug sturen al is het maar om je eigen geweten. Zelf zo iets mee gemaakt met bol.con. bestelling kwam niet geld terug. Bestelling kwam wel eerlijk gebeld ze snapte er niks van. En toch mijn geweten was schoon.
     
  3. Snoeki

    Snoeki Fanatiek lid

    30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    En ja hoor de moraal ridders hebben het topic ook weer gevonden ;)
     
  4. JongeMama22

    JongeMama22 Niet meer actief

    Ik zou hem houden, je hebt al naar de klantenservice gebeld en die pakken het niet op, nou jammer dan je hebt je best gedaan.
     
  5. pnirmal

    pnirmal Niet meer actief

    Dit schiet totaal mijn verkeerde keel gat in topic van mij terug zoeken onder mijn oude naam.... knap. Dan zal je zien.

    Wie ben jij wel niet om dit zo neer te zetten schaam je met je moraalridders antwoord bah.:x
     
  6. Paige

    Paige Niet meer actief

    Nou, je hebt je beste kant laten zien meid. Lekker in die broek springen en showen maar. Ze hebben hun kans gehad het product nog te ruilen, hebben ze niet gedaan..... dan niet!

    Wel grappig trouwens, die karma opmerkingen hier. :D
    Misschien is dit wel een overduidelijk geval van GOOD karma voor TS, en BAD karma voor Zalando. Kan TS uiteindelijk ook niks aan doen... :D
     
  7. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Haha!
    Ik zou hem ook houden. Je hebt de klantenservice al gebeld, met zo'n antwoord kun je toch niets.
     
  8. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Wat aardig van Zalando dat ze jou een broek sturen die je perfect past! Dat noem ik nog eens klantenservice!

    Zou hem ook houden eerlijk gezegd. Als het nu een kleine ondernemer was, dan vind ik het eerlijk gezegd gevoelsmatig een ander verhaal... Maar Zalando maakt zoveel winst...

    En stel dat je belt en je de broek terug stuurt, dan moeten mensen weer gaan uitzoeken wat er is mis gegaan, moeten ze jouw oorspronkelijke bestelling er weer bij halen, die weer opsturen etc.

    Hiervoor moeten de mensen weer duurbetaald aan de slag en zou er opnieuw een pakket verstuurd moeten worden...

    Kortom: eigenlijk bespaar je Zalando gewoon kosten door deze broek te houden :)

    (Misschien nu iets minder schuldgevoel als je hem dus toch houdt ;) )
     
  9. pooh82

    pooh82 Fanatiek lid

    11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Ik zou hem houden en er totaal geen schuldgevoel van hebben hoor:)
    Het was een ander verhaal geweest als hij niet goed gepast had of dat het een totaal andere broek was, maar in dit geval gewoon houden.

    Misschien niet helemaal fair, maar hadden ze maar beter op moeten letten toch?
     
  10. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Maar waarom moeten er meteen zulke woorden aan te pas komen dan? Moraalridders? Omdat de een het wel doet en de ander het niet? Dus omdat je het niet met de ander eens bent is het maar oké om zulke termen neer te zetten.. Beetje laag.. Laat elkaar gewoon in de waarde, met of zonder de broek aan.
     
  11. EdelHertje

    EdelHertje Niet meer actief

    Je hebt contact opgenomen met Zalando toch?
    Als zij verder geen concrete oplossing hebben zou ik hem lekker houden :).
     
  12. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    is idd een beetje raar dat je een moraalridder genoemd wordt op moment dat je gewoon eerlijk bent..

    dat vind ik dus vreemd...

    Ik ben eerlijk opgevoed, en hoop dit ook aan mijn kinderen mee te geven.. maar blijkbaar ben je dan een uitstervend ras als ik de reacties zo lees.

    de TS vroeg toch wat zou je doen? maar blijkbaar wordt dan alleen verwacht door de reactiegevers dat iedereen roept.. houden maar..

    wat had je nu gedaan... als je wel de juiste broek had ontvangen.. maar die zat voor geen meter? of de verkeerde maat? of de juiste broek maar in de verkeerde kleur?

    dan was die toch ook retour gegaan?
     
  13. Abri

    Abri VIP lid

    16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Persoonlijk zou ik me er niet fijn bij voelen de broek te houden, maar als Zalando zou zeggen dat ze het ook niet weten of dat ik hem maar moet houden als hij bevalt: dan zou ik het misschien wel overwegen om hem te houden. Maar bij enige twijfel zou hij terug gaan.
     
  14. proudmommy2013

    proudmommy2013 Niet meer actief

    Mss beetje erg Nederlands en aso

    Houden en verkopen voor 99,95
     
  15. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Waarom verkopen, de broek zit toch lekker? Dat is wel erg aso idd.
     
  16. ALeV84

    ALeV84 Fanatiek lid

    13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Nee doorverkopen vind ik wel weer erg aso inderdaad. Je houd hem omdat je hem mooi vindt, omdat die als gegoten zit, misschien omdat dit je enige kans is om zo'n dure broek te dragen :). Maar om er een financiele winst uit te halen vind ik wel te ver gaan.
     
  17. Mamvk

    Mamvk Fanatiek lid

    29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Ik zou hem houden!
     
  18. jippie84

    jippie84 Bekend lid

    13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik zie nu dat er een korting opzit, dus nu is hij nog maar 149,- scheelt toch alweer haha
     
  19. BabyR

    BabyR Fanatiek lid

    18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ik zou hem ook houden..


    Oeiiii oeiiiii ben nu al bang wat karma met me gaat doen 😂😂:p;)
    En in de hemel kom ik nu ook niet meer :(
     
  20. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Komt op hetzelfde neer. Het HOUDEN is goed of fout, niet wat je er vervolgens mee doet.

    Of het het bedrijf geld kost, weet ik niet, maar op het argument, dat er hierdoor meer mensen bezig zijn met uitzoeken hoe het zit etc, zeg ik: Dat is werkverschaffing, dus goed! :D De mensen, die dat werk doen, krijgen als het goed is ook gewoon een maandloon. Dat wordt echt niet meer of minder als TS de broek terug stuurt. En in de 8 (?) uur dat ze op een dag werken, moet er gewoon gewerkt worden en dit hoort bij het werk. Ze gaan er ook echt niet voor overwerken.

    Zeggen dat het beter is voor het bedrijf om het te houden is jezelf voorliegen om een diefstal goed te praten, meer niet. Prima als je dat doet, maar onderken dan op z'n minst dat het stelen is.
     

Deel Deze Pagina