De titel zegt het al me bloeddruk is laag waardoor ik steeds duizelig ben op advies al wat meer zout gaan eten maar dit werkt niet iemand anders tips word er gek van
Heb je al laten onderzoeken waarom jouw bloeddruk zo laag is? Ikzelf heb een "absurd lage" (woorden van de internist) bloeddruk en daarom maandenlange onderzoeken gehad. Uiteindelijk heb ik medicijnen gekregen (Florinef). Ik denk dat het belangrijker is om de oorzaak te achterhalen dan zelf te gaan experimenteren met zout, want te veel zout is natuurlijk ook niet goed voor je. Het kan schadelijk zijn voor jouw nieren. Ben je vooral duizelig bij het opstaan? Probeer dan langzaam op te staan en jezelf evt vast te houden aan iets stevigs. Niet te snel omhoog komen. Sterkte, ik weet hoe vervelend het is.
Zoethout, zoethoutthee en drop Die helpen wel. Je zal er niet ineens giga van stijgen, maar je merkt wel verschil
Wat te doen tegen lage bloeddruk? Tips, oorzaken, symptomen | Mens en Gezondheid: Aandoeningen Mis kun je hier iets mee. Ik heb hoge bloeddruk kan je daarom niet verder helpen . Ik gebruik plas tabletten . Vond deze ook nog en daar uit maak ik op dat zout ook voor jouw niet goed is. Is extra zout goed tegen een lage bloeddruk? - Archief - VK
Ik plas ontzettend veel dus volgends de huisarts is het dus echt zout tekort ik drink te weinig en daar kon het ook van komen en dan geen zout houd me lichaam geen vocht vast maar van zout word ik behoorlijk flauw ik ben niet zon zout eter
Melaniejj: Er word nu bij mij op deze manier gekeken dat bloeddruk laag blijft. Plastablet word daar voor gebruikt omdat je het zout weg spoelt . Maar die word alleen bij hoge bloeddruk gebruikt . Ik zou eerst maar beginnen met meer drinken mis is dat al iets wat gaat helpen . Had je nog wat aan de linkjes die ik gaf?
Ja heb er na gekeken dankje ik ga nu iig boulion drinken en kijken hie het gaat en dan wat meer zout overal in
Eet je veel groente en fruit? Groente en fruit zijn namelijk kaliumrijk en daardoor word je natriumspiegel dan lager. Ik moet zelf ook veel plassen als ik bijv met fruit ontbijt. Diëtist heeft me dat eens uitgelegd. Om het te compenseren wat bouillon drinken.
Knoflook in stukjes snijden en doorslikken met water. Als je te hoge of te lage bloeddruk hebt wordt je bloeddruk weer normaal van
het gaat het was even overleve die warme dagen me bloeddruk kelderde steeds maar weer wn boullion met 35 graden bah haha t voelt wel al iets beter en iets minder duizelig
Melaniejj: Fijn te lezen dat het wat helpt , idd warm maar daarom juist ook goed en veel drinken . Mis helpt ranja ook iets in het goed houden van je bloeddruk of niet duizelig worden. Door ik plas tabletten gebruik moet ik ook meer en goed drinken met dit weer , was toevallig laatst op tv. Schenk me zo een kop koffie in . Door mijn epelepie die al weer wat jaren weg blijft , voelde ik me ook wel eens slap nam dan meer suiker en het ging weer goed voor al veel drinken . Succes en probeer het stabiel te houden .