Ervaring met het Bibabad?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door eve, 24 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

    eve Fanatiek lid

    26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn past nu nog prima in z'n eigen badje maar dat zal niet eeuwig duren. Ik heb alleen een douche maar het lijkt me nu juist zo leuk om hem in bad te doen.

    Het Bibabad:( www.bibabath.com ) lijkt me een perfecte oplossing. Zijn er hier enthousiaste (of minder enthousiaste) gebruikers van dit bad?
     
  2. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik weet dat Lindaaa hier op t forum m heeft (ze is nu met vakantie) en dat ze er superblij mee is!
     
  3. ramona

    ramona Fanatiek lid

    9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Heb hem ook gehad maar vond het helemaal niks.
    Heb hem ook snel weer weggedaan
     
  4. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Mijn dochter van 2 zit nogsteeds in het babybadje dus het past best lang... ik vind het bibabad nogal duur. Wij hebben evt. nog een grote bak staan (soort cementemmer voor 5 euro ooit eens gekocht) en die werkt straks ook super.
     
  5. Female

    Female Niet meer actief

    Ik zou idd gewoon zo' n ouderwetse 'teil' of iets anders creatiefs aanschaffen. Het ziet er wel leuk uit maar ik vind het zo DUUR! Het idee is wel handig, als je geen bad hebt...
     
  6. eve

    eve Fanatiek lid

    26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Ramona: waarom vond je het niks?

    De cementemmer is trouwens ook een goede tip!
     
  7. christina

    christina Niet meer actief

    Als mijn dochter niet meer in het badje past, koop in ook een bibabad, ik heb m gezien in de winkel en het lijkt me een super ding. Ik ga m kopen als Lenthe zelfstandig kan zitten, dan doe ik haar in zo'n badstoeltje met van die zuignappen. Spetteren maar!
     
  8. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Ik heb een speciekuip, en dan met zo'n badstoeltje met van die zuignappen erin. Groot succes en veel goedkoper dan het bibabad. Nadeel van mijn speciekuip is dat hij wel veel ruimte inneemt, het bibabad kun je inklappen!
     
  9. MarieLize

    MarieLize Actief lid

    16 jul 2006
    431
    0
    0
    Hij staat bij mij ook op de verlanglijst, zodra Veerle niet meer de ruimte heeft om lekker te poedelen in haar badje. Ze zijn idd wel wat duur maar wij hebben hier niet de ruimte voor een alternatief, het bad moet volledig inklap/schuifbaar zijn. Ik vind het een super uitvinding!
     

Deel Deze Pagina