Onze eerste kreeg meteen na de geboorte standaard voeding, maar bleek kma te hebben en kreeg uiteindelijk nutramigen. We gaan nu bij de baby starten met hypoallergene voeding. De bedoeling is in het ziekenhuis te bevallen, daar geven ze standaard. Is het dan verstandig om zelf voeding mee te nemen of zal het zo'n vaart niet lopen als de kleine één of twee flesjes standaard krijgt? Kan hier uiteraard nergens info over vinden...
Ik zou het wel meenemen. ik ben 3 weken geleden bevallen en begon gelijk met hypoallergeen, ik had mazzel dat ze dit hadden in het ziekenhuis, ze moesten er naar opzoek gaan want ze hebben normaal alleen standaard. mij was dit niet verteld van tevoren. het is een kleine moeite om wat voeding in te pakken toch.
Dat is me bekend, vandaar ook de vraag. Maar is dat na langere periode gebruik of na één of twee flesjes ook al? Waardeloos, de gebrekkige info die te vinden is over fv....
Ik zou gewoon zo'n poedertorentje vullen, dan heb je volgens mij voor 4 - 5 flesjes. Goede plastic zak of zipzak erom heen. Beter verlegen dan onverlegen
Zelf meenemen. En als je de nutrilon hulplijn belt, geven ze ook gewoon de juiste informatie hoor. Dan heb je namelijk persoonlijk contact en mogen ze wel adviseren
Ik zou het ook zelf meenemen. (Na het bellen) Gewoon een pak in je koffer/tas en niet in een poedertoren. Een pak mag max zolang open staan en wanneer zou je het dan moeten open maken? Dichte verpakking is beter ivm bacterien.