Houding baby

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Maria76, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria76

Maria76 Lid

21 jun 2010
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste Linda en Ilse,

Al bijna 6 maanden geef ik volledig borstvoeding en dat gaat erg goed. Nu kwam ik er gister achter dat mijn dochtertje niet in de juiste houding zit. In plaats van in een rechte lijn, zit zij min of meer op mijn schoot met haar bovenlichaam gedraaid. Nu weet ik eigenlijk niet hoe lang ze deze houding al aanneemt aangezien ik niet wist dat dit niet de juiste houding is en er dus ook niet op heb gelet. Vanaf nu zal ik er dan ook op letten dat zij wel recht ligt. Wel vraag ik mij af of het niet heel slecht voor haar rug of ontwikkeling voor haar rug is geweest. Ik voed haar gemiddeld 4 keer per dag, zo'n 15 minuten per keer. Verder is zij ook drie dagen in de week naar de oppas waar zij uit een flesje drinkt. 's Avonds voed ik haar liggend op bed. Kunnen jullie me hier misschien meer over zeggen?

Alvast bedankt!

Maria

2. Linda Offereins

Linda Offereins Lactatiekundige

3 mrt 2010
    860
    0
    0
    Als ze het er al 6 maanden goed op doet is er vast geen probleem!!
    Maak je geen zorgen. Baby's zijn flexibel.
    Het is alleen dat het aanhappen in de juiste houding vaak makkelijker gaat, maar dat speelde bij jou blijkbaar geen rol.

vr gr
    Linda

3. Maria76

Maria76 Lid

21 jun 2010
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Linda,

Bedankt voor je snelle reactie! Ik hoef me nu in ieder geval geen zorgen te maken over mogelijke rugproblemen voor mijn kleintje!

Maria

Deel Deze Pagina