Mijn zoontje valt regelmatig zo in slaap. Dit doet hij als hij eerst even moet huilen voor het slapen. Hij draait zijn hoofd dan helemaal naar achter. Is dit niet schadelijk voor zijn nekje ofzo? Ik vind het er zo akelig uitzien... maar als ik zijn hoofdje terug probeer te leggen wordt hij weer wakker.
Ik kan je vertellen. Hij lag bij jou in de buik veel beroerder hoor.... Wie weet heeft hij wel vaak zo gelegen en vind hij dit prettig. Ik kan me niet voorstellen dat dat slecht zou zijn voor zijn nekje, maar ik ben geen dokter...
Als het zeer zou doen zou je kindje zo niet lekker gaan slapen denk ik... Nina vind ik ook in de meest vreemde houdingen maar laat het altijd gewoon doen.
Kan je hem niet gewoon op zijn zij leggen? Misschien vind hij dit fijner? Hij ligt nu immers ook half op zijn zij. T lijkt me niet echt confortabel als ik het zo zie. Maar kinderen zijn rare wezens hahaha
zou ik eens kunnen proberen, maar ik denk dat hij dan gewoon terug rolt. Hij ligt ook niet altijd zo hoor, meestal dus als hij even overstuur is geweest voor het slapen.
Heel bekend, mijn dochter ligt sinds een maand ook zo. Soms draait ze in haar slaap terug, soms blijft ze zo liggen.
Ook hier n kindje dat graaaag zo ligt.. Ik kan me niet voorstellen dat t lekker ligt, maar zij draait toch al snel terug naar zo'n houding dus ik laat dr lekker liggen
Ik vind mijn zoon vanaf het begin ook regelmatig zo te slapen. Kwaad kan het vast niet, maar echt fijn ziet het er niet uit. Ik leg hem meestal gewoon weer even recht neer.
Mijn dochter slaapt ook regelmatig zo. Als ik haar recht leg, draait ze gelijk weer terug dus ik laat het maar zo
Mijn zoontje gaat ook zo slapen als hij niet in zijn slaapzak onder een dekentje vast ligt. Lijkt mij ook niet prettig, maar zelf zoeken ze die houding op, denk dat het voor hen wel fijn ligt?