Een fase? spongetje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marvb, 31 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

herkent iemand dit? En wat doen jullie hiermee? Ik probeer van alles uitmaakt niks lijkt te werken of maar voor bijv een minuutje... zodra ik de borst geef is hij wel stil. Mijn zoontje van bijna 8 weken vind t lastig om overdag in slaap te komen, als hij eenmaal slaapt dan slaapt hij.lang door. In de ochtend valt hij nu meestal wel zelf in slaap maar in de middag of begin avond wieg ik hem in slaap of geen ik mijn pink ( met speen lukt het hem niet). Meestal lukt t wel. Zo net ook. Ik leg hem in de wagen, geef mijn pink en binnen 5 min is meneer in wormerland. echter werd hij na half uurtje wakker... gewoon rustig dus liet hem liggen want soms gaat hij dan weer verder slapen. zodra die onrustiger word en gaat huilen probeer ik hem te kalmeren en weer te laten slapen ( hij is sowieso nog moe want gaapt veel). dit lukt niet en raakt hij helemaal over de rooie... niks is goed... zo zielig om te zien... Is dit t wel bekende huilen uurtje of begin???? Hij ligt nu aalst mijn borst te drinken maar had net 2 uur geleden gegeten en blijft normaal 4 uur weg.... Dit is nu al paar dage zo. In de middag vooral, s avonds is hij wel goed te troosten. Ik moet straks gaan afbouwen en dan kan ik niet meer de borst zo geven... ik hou de ochtend en avond voeding wel aan met werken... nu kan ik hem dus nog zo tevreden stellen/troosten... maar straks niet meer.. of mijn man of andere sowieso niet natuurlijk.
    of komt jullie dit bekend voor en denken jullie dat dit een fase of sprongetje kan zijn?

2. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Klinkt idd als een sprongetje, gewoon aan toegeven;)
    Die van mij heeft volgens mij ook weer last van een sprong, sliep heerlijk door nu van half 3 tot half 5 gehuild vannacht. Niks is goed, kinderwagen niet, bij mij niet, ledikantje niet pfff

3. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Rond 8 weken is er idd een sprong. Gaat vanzelf over...

4. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Midden in de nacht lijkt me nog erger;). Ik hoop dat dit sprongetje dan snel weer over is.... en dan op naar de volgende sprong!!

Deel Deze Pagina