houding tijdens de bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door supershiva, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    Die mocht ik soms even los doen en dan kon ik naar het toilet. Was ook blij toen ik de draadjes om mn weeen te meten en voor de hartslag van de kleine via onder had. Toen kon ik een beetje meer bewegen.

Was van korte duur. Al snel lag ik aan een apparaat om de weeën en de hartslag van de kleine te meten, het infuus, het apparaat van de ruggenprik en een automatische bloeddrukmeter.
    Toen kon ik me in bed nog maar amper bewegen :(

2. supershiva

supershiva Actief lid

9 jul 2008
    172
    0
    0
    flevoland
    ok angel eyes ,
    bedankt voor de tip...
    dus dat was het flevoziekenhuis neem ik aan?ok dan weet ik wat me te wachten staat :confused: :confused:
    poe poe 8)

3. 4days

4days Niet meer actief

Oh beter! Ik mocht echt niet opstaan. En helaas bleven die banden om mn buik... Op t laatste lag de baby zo diep dat ze tijdens de weeen met die stomme band op mn buik gingen duwen om de hartslag beter te registreren. :confused: Een bloeddrukmeter had ik ook de hele tijd om. :(

4. SeRa24

SeRa24 Actief lid

10 okt 2008
    248
    0
    0
    ik wilde zowiezo in het ziekenhuis bevallen en mocht er direct naar toe toen ik belde dat mijn vruchtwater gebroken was

allebij de bevallingen begonnen met gebroken vliezen
    ook werd het bij allebij medische indicatie vanwege langdrig gebroken vliezen en koorts (bij mij)

Over ontsluiting hebben ze nooit gehad als indicatie om te mogen komen

Deel Deze Pagina