Hallo allemaal, Ik ben al een poosje op zoek naar zo'n schuimrubber puzzelvloer, waarop je kleine lekker kan spelen, maar waarmee natuurlijk ook gepuzzeld en gebouwd kan worden. Het fijne is als dat er in de puzzelstukken grote cijfers of iets dergelijks staan, maar niet te kleine onderdelen. Wij hebben plavuizen en geen vloerverwarming, dus het dient als zachte én isolerende speelvloer. Ik vraag dat, omdat mijn schoonzusje zoiets heeft, maar het uit Belfië komt en in die winkel hebben ze het niet meer. Bij ons in het dorp verkopen ze ze wel (Intertoys), maar daar zitten in de grote puzzelstukken, heel kleine puzzelstukjes, die in de keel vast kunnen raken. Ze raden het om die reden ook af tot 3 jaar. Iemand een idee waar je ze nog meer kunt kopen, en dan wel geschikt? Dank je!
Kruidvat en dergelijke in de gaten houden. Ook bij aldi en dergelijke winkels zijn ze soms ineens weer te koop. Ik heb ook hele bergen van die dingen en ze blijven hier in trek (al meer als 7 jaar bij allebei mn zoontjes) dus kan je ze warm aanbevelen. Gebruikte ze vroeger idd ook om bij mn moeder op de grond te leggen op het parket. Speelt toch iets lekkerder als die wat koude houte vloer.
Ik heb even voor je gegoogled en dit gevonden: http://www.eurekakids.net/speelgoedwink ... at/1513501 Weet niet of je zoiets bedoelt?
Ik heb ze weleens bij het kruitvat gezien, en ben je al bij prenatal geweest? misschien kun je ze wel bij een van die winkels bestellen als ze niet op voorraad zijn.
Dank jullie wel! Ik had al eens bij de Blokker gekeken, maar kon ze daar niet vinden. Straks zal ik het eens vragen, evenals bij het Kruidvat. Volgende week kan ik na mijn werk wel eens bij de Prénatal kijken. De mat uit de weblink is heel leuk, maar die vind ik te duur. Die bij de Intertoys was 9,95 en dat lijkt me voldoende. Ik wil er overigens 2 kopen, zodat ik veel oppervlak heb en kan variëren. Tips blijven welkom.
Ik heb ze toevallig gezien op marktplaats omdat ik op zoek was naar een puzzelmat (zo eentje waarop je een legpuzzel kan maken en op kan rollen als je er even geen zin in hebt).
KAn je die kleine stukjes er niet uithalen dan? Heb ik ook gedaan. Heb hier puzzelstukjes met een dieren en die oogjes zijn kleine stukjes en die heb ik er uitgehaald.
ik heb ze hier in belgie in de colryt gevonden toen elyesa kleiner was haalde ik de kleine stukjes er gewoon uit en nu zitten ze er gewoon weer in. ik heb ze ook in nederland in de toys n rus gezien mss daar eens kijken
Je bedoelt toch van die grote schuimrubberen puzzels. Ik heb ze toen bij bart smit gekocht. en ten gelegd als vloer in de kinderkamer toen mijn dochtertje 1 was. en dan gewoon vastgeplakt. Het was lekker heel zacht en heeft er veel plezier van gehad. Maar bij bart smit moet je ze wel hebben. en ze waren volgens mij iets van 4,99 per pakje.
Hier was ik toevallig ook naar op zoek. Wilde er van de week ook een toppic over starten. Ondertussen rond gekeken maar kon ze ook nergens krijgen, overal uit verkocht. Ik hou het dus in de gaten hier! Gr. Kat