Sorry meiden, moet even mijn onzekerheid kwijt. Dinsdag positief getest, mooie streep was er te zien. Heel blij en ondertussen heel verdrietig omdat mijn oma de dag er voor is overleden. Had/heb niet veel kwalen, de afgelopen dagen had ik 's avonds voornamelijk last van misselijkheid en een hoop lucht in mijn buik met als resultaat veel winden laten. Het is nog heel pril maar toch willen we het mijn ouders morgen of zondag gaan vertellen, omdat ik dit toch nooit zo lang voor me kan houden en mijn ouders het toch aan me zullen merken en omdat zeker mijn moeder wel een beetje positief in haar leven mag krijgen op dit moment. Er gebeurd veel bij haar de laatste tijd en nu ook nog haar moeder die overleden is. Maar nu komt de onzekerheid, wil morgen nog even een test doen, in de hoop dat ie nu echt mooi knal maar ben zo bang dat ie nu ineens veel minder van kleur zal zijn of helemaal geen streepje laat zien. Dit komt mede doordat ik gistermiddag heb getest, dacht dat het wel kon omdat ik toch al positief had getest, maar helaas was het resultaat toen een heel licht streepje, ik vermoed/hoop dat het kwam doordat het middagurine was. Heb nu ook nog eens onwijs last van mijn liezen, wat ik ook altijd heb als ik ongi moet worden. Verder wijst het er wel gewoon op dat ik zwanger ben: - misselijk - koud en met wat inspanning onwijs zweten (wat ik normaal niet heb) - vreemd reukvermogen - veel plassen - onwijze honger - licht duizelig - borrelende darmen Herkennen jullie de onzekerheid? Sorry voor mijn lange verhaal, maar moet het gewoon even van mij afschrijven. Liefs
Lieve Ing! Onzekerheid is logisch, je bent onwijs blij dat je zwanger bent maar je bent natuurlijk bang dat het mis gaat. Dat je weinig symptonen hebt wilt niet zeggen dat het misgaat. Heb hier zelf 2 mooie jongens rondlopen en weinig symptonen gehad. Helaas is het bij mij wel een keer misgegaan zonder dat ik het doorhad (opgemerkt tijdens termijn echo) dus ben nu helemaal onstabiel (ondanks het feit dat het daarna wel goed is gegaan). Veel of weinig symptonen zeggen dus niets. Zal alleen wel oppassen met het continue doen van testen. Wellicht worden ze een keer lichter zonder dat enige ongerustheid nodig is. Dan maak je je gek voor niets. Probeer toch te ontspannen en te genieten van je zwangerschap. Ik begrijp dat het moeilijk is, ik kan het zelf ook niet goed. Maar je draagt je kindje maar een paar maanden mee, dus geniet ervan! En als je nog onzeker bent of blijft kun je natuurlijk altijd terecht op dit forum.
Hoi ing Gefeliciteerd met je zwangerschap.. Die lichte streep kan idd komen door middag urine.. Ik herken die onzekerheid ook hoor bij mij was een duidelijke streep en soms denk ik nog wel is van zou het echt allemaal zo zijn. Hoever ben je ongeveer?
Hoi vrouwtje, dankje wel voor je berichtje Door dat ik nu zo zenuwachtig ben lukt het me helaas nu niet om echt te genieten, als ik morgen weer positief test dan weet ik zeker dat ik met de volle 100% geniet, hoeveel klachten ik er ook bij krijg. Het is namelijk (met zovele met mij) een enorme wens om zwanger te worden/zijn. De test die ik morgen zal doen zal de laatste zijn! Het is puur even voor mezelf dat ik me niet "vergis" of zo, weet niet hoe ik het moet verwoorden! Krijg ineens een raar doof gevoel in mn pink, maar dat even terzijde haha. Overigens wel heel iritant gevoel... Liefs en geniet van je zwangerschap
Dankje wel Jij ook gefeliciteerd! Ik ben nu of 3 weken en 3 dagen of 4 weken en 5 dagen. Precies weet ik het niet ivm cyclus. De ene berekening geeft 3w3d aan de andere berekening 4w5d. Liefs
Ook ik heb dit gehad, ik testte heel licht positief voor en op mijn NOD. Toen dacht ik in week 7, gooi er nog een testje tegenaan, dan heb ik een mooie knaltest om in te plakken. Maar helaas, ook die bleef heel licht. Heel vreemd, misschien lag het aan de test, maar hier dus helaas nooit een knaller gehad. Heel veel succes morgenvroeg en geniet van het moment dat je het nieuws gaat delen!
Dat is wel vreemd inderdaad, maar ik zie dat je al een mooi poosje op weg bent Gefeliciteerd! Ik zal er zeker van genieten, hoewel het ook best emotioneel zal zijn denk ik!
Helaas was mijn angst gegrond. Negatieve test en bloed verlies. Even helemaal kapot aan het gaan op het moment...
Ing, Wat spijt me dit voor je. Sterkte, Hopelijk kun je je verdriet delen op dit forum of met je naasten. Liefs