Wouww gefeliciteerd en succes bij de dokter maar met 2 mooie testen zou het morgen vast goed komen.xx
@ Veerr: spannend hoor, zal voor je duimen! hier was de ijzersmaak een duidelijk teken in combi met witte afscheiding, heel licht gevoel in me hoofd (dizzy) en hartkloppingen ik had echt verwacht met mijn achtergrond dat ik ook wel lang bezig zou zijn voor een 2de kindje maar na het stoppen met de pil werd ik na 17 dgn ongi (geen eisprong) en nu erna dus zwanger, ook echt noooooit gedacht! @ Linie: ja is opzich wel fijn zo'n vroege echo, maar ja misgaan kan het altijd maar moeten we maar niet vanuit gaan. ja was wel schrikken, zeker omdat ze zich ook mega zwanger voelde @Biancaw: dankjewel! nou ik had de hele dag nergens last van maar hing net toch weer even boven de bak haha. ik hoef nooit over te geven maar door het vele speeksel en de vieze smaak komt nadat ik wat eet alles weer eeen beetje omhoog maar als ik dan kokhals dan zakt het weer ofzo en dan voel ik me weer beter?! lekker duidelijk maar niet heus
Nou dat geeft hoop dat anderen het ook hadden. Ook al zo snel? Baal echt dat ik pas over lange tijd kan testen. Snap dat je moet overgeven van die vieze smaak en dat speeksel!
ik kan je verzekeren dat cb testen erg betrouwbaar zijn dus die kloppen echt wel kruidvat testen zijn iets minder betrouwbaar
als ik zo om me heen hoor dan zijn de nieuwe kruidvat testen 2v5 geen knallers meer en geven ze ook weleens indrooglijntjes en licht vals positieve testen! ik zou vandaag naar de huisarts gaan maar kom me bed amper uit, me dochter en ik liggen met buikgriep plat pfff. heb de auto ook niet en trek het niet om al spugend op de fiets door de regen te gaan. heb afgesproken voor dinsdagochtend nu. omdat ik toch nog heel pril zwanger ben maakten die paar daagjes ook niet uit ook niet qua medicatie. (ivm bloedband ofzo had ze het over) en daarbij kunnen we even zien wat er de aankomende dagen gebeurd en of ik dan bij de huisarts dan wel een knaller van een test heb omdat dat nog steeds niet gebeurd is. ben er ook wel een beetje klaar mee, ik heb nou zoiets van ik zie en merk het wel want maakte mezelf een beetje gek je leest en hoort en voelt van alles en het maakt me alleen maar onzeker.
Dan zou ik ook maar lekker thuis blijven! Vreselijk als je ineens moet spugen onderweg ja. Kan me voorstellen dat je er gek van wordt, die onzekerheid. Nog even volhouden!
Jakkie, balen zeg de buikgriep! Schijnt nogal te heersen he! Rot dat je wat in onzekerheid blijft zitten zo, maar goed dat je het maar even over je heen laat komen! Het klopt dat we ons wat gek maken in de wachtdagen Beterschap!!
hello ladies, hoe gaat het met jullie? hopelijk zijn het allemaal plakbeebjes! hier gelukkig zo goed als geen buikgriep meer, maar ook niet meer zwanger denk ik. heb bijna geen kwaaltjes meer en mijn man dacht lief te zijn vandaag en alsnog een test te kopen zodat ik me minder druk zou maken (wel lief bedoeld) maar toen kreeg ik een superlicht streepje te zien die na een uur zelfs gewoon verdwenen was! dus ik juich niet meer en ga er maar vanuit dat ik alsnog mijn menstruatie krijg en als ik die dindags alsnog niet gehad heb dan kan ik het zoiezo bij de huisarts bespreken enzo. x
Mijn NOD is op de 18e. Heb vorige week flinke krampjes gevoeld en daarnet een flinke steek rechts onderin mijn buik. Sinds vanmiddag ook veel witte adscheiding. Verder maken mijn darmen veel geluid en ben ik winderig (nooit last van). Zit ook onder de puistjes en ben erg moe. Ik heb het idee dat in mijn eiersprong ruim een week geleden al had. Het zou het ontpillen kunnen zijn maar als mijn cyclus gelijk regelmatig is, vallen alle symptomen prachtig op hun plek. SPANNEND DUS!!!
Hier ook. Heb ook veel kwaaltjes maar ben bang dat het ontpillen is. Zou wel heel bizar zijn zo snel! Maar het is mogelijk.
Balen zeg dat je zo in onzekerheid blijft! Maar dat het streepje weer verdween zegt toch niets? Mijn knaltest is ook een indrooglijntje geworden.. Hier gaat het wel goed, de misselijkheid begint ook te komen sinds 2 dagen. Sterkte nog!
@ Starshine: spannend hoor, nog heel eventjes en je weet het zeker hier al met een naar gevoel uit bed gestapt, temp was mega gezakt en ik zag een druppeltje rozig bloed dus ik denk dat dit het begin is..heb ook ongi krampen enzo. heb me net ziek gemeld want heb geen idee hoe het zal gaan verlopen en heb even geen zin om steeds naar de wc te rennen met bloedverlies en pijn
zekerheid heb ik nu wel ja na mijn berichtje echt uren lang mega pijn gehad en bloedverlies (alhoewel dit niet heel veel was) maar toch wat weefsel verloren en hierna werd de pijn wat minder. helaas begint het nu weer toe te nemen. hoop dat het snel voorbij is want het is toch wel iets heftiger dan ik had gehoopt, zowel lichamelijk als emotioneel.