houdt m'n lichaam me voor de gek?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bloempje82, 12 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje82

bloempje82 Actief lid

12 jan 2007
    323
    0
    0
    Hallo allemaal!
    Ik heb een vraag: Op 15 januari heb ik mijn nod, maar nu heb ik vanaf eergisteren (10 januari) last van krampen in m'n buik en vanaf gisteren ook bruin/roodachtig bloedverlies, maar niet veel, ook last van pijnlijke borsten en misselijkheid :( . Is dit een teken van innesteling of houdt m'n lichaam me voor de gek en ben ik gewoon eerder aan het ongesteld worden? Normaal heb ik een heel regelmatige cyclus en kan ik de klok er bijna op gelijk zetten...
    Alvast bedankt voor jullie reacties!
    Groetjes Bloempje[/b]

2. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Moielijk te zeggen, heb je al een testje gedaan?

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

is inderdaad moeilijk te zeggen. Ik zou alleen nog even wachten met testen tot 15 januari. de klachten die je beschrijft kunnen heel goed duidden op een eventuele zwangerschap maar net zo goed een vervroegde menstruatie zijn.

succes

4. bloempje82

bloempje82 Actief lid

12 jan 2007
    323
    0
    0
    nog geen test gedaan, kan dat al dan? bloedverlies bijna niet meer, temperatuur blijft hetzelfde (37.2). Ben zoooo benieuwd!

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Je temperatuur zegt pas wat na je NOD.. als ie dan hoog blijft dan kun je zwanger zijn... En de klachten die je beschrijft kunnen inderdaad duiden op een zwangerschap maar net zo goed op een naderende ongi... succes nog even met wachten

6. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

heel spannend kan beide kanten op.
    Zijn het klachten die je normaal ook hept voor je NOD of is het nu anders.
    Misschien dat je daar dan een beetje mee kan vergelijken.
    Spannend

7. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    KUN ja... ik heb dat een paar maanden geleden gehad...
    Normaal daalde mijn temp op dag 2 van de nieuwe cyclus...

Die keer kreeg ik op mn NOD bloedverlies, dus was gewoon ongi (duurde ook zoals normaal 5 dagen en was erg heftig)... maar mijn temp bleef tot dag 11 hoog... heb op dag 9 (nadat ik dus weer een hoge temp had die ochtend) meteen een test gedaan... want het zou maar eens zo kunnen zijn... (je hoort wel eens verhalen van meiden die 'gewoon' ongi worden tijdens zwangerschap, dus ik zou best wel eens bij die uitzonderingen kunnen horen, je weet het maar nooit natuurlijk) Ik had ook geen koorts of een griepje of iets dergelijks...
    Test was uiteraard negatief...
    Ik heb nog 2 maanden doorgetempt en ben er daarna mee gestopt... mijn hele temp klopt gewoon niet meer sindsdien! (2 tempstijgingen in 1 maand en mijn voor-ei-temp was ineens 0,5 graad hoger dan voorheen, hoezo van slag!)

Maaruh Bloempje82... test maar gewoon op of na 15 januari, dan weet je het gewoon zeker(der) dan dat je nu al test ivm de hcg gehalte in je urine die nog kan stijgen als het eventueel raak zou zijn.

8. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Test maandag maar en misschien nog maar een paar dagen later, dan weet je het tenminste zeker.

9. bloempje82

bloempje82 Actief lid

12 jan 2007
    323
    0
    0
    Heb gister toch maar een testje gedaan, en was negatief. En een half uur daarna, echt waar, kwamen de :evil: :evil: in een keer doorzetten.... Maar hoe kan het nou dat m'n cyclus korter is? En hoe weet ik wanneer de eisprong is? Is dat een bepaald aantal dagen na het begin van de :evil: ?

xxx

10. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Een vrouwelijke cyclus is een onvoorspelbaar iets. Ik heb jarenlang een regelmatige cyclus gehad om vervolgens in de war geschopt te worden

je eisprong is niet een vast aantal dagen na het begin maar ong 12-16 dagen voor het einde van je cyclus.

het helpt om je cyclus een tijdje goed bij te houden. Ik weet niet of je iets voelt van je eisprong, zoja noteer dit dan een tijdje dan kun je een structuur ontdekken misschien.

Deel Deze Pagina