wie kijkt er ook zo graag naar de lama's ? lig altijd helemaal dubbel . vooral ruben van der meer kan ik erg om lachen!
hier nog een die er voor gaat zitten. Ik kan er erg van genieten, even alle zorgen vergeten en ff lachen lekker flauw!
k vind ze ook super hahahaahah we hebben hier digitale tv en daar heb je een zender 101 tv (is ook te vinden op internet) daar heb je bijna heel de dag de lamas op echt super
ik ben ook helemaal fan! Vind het erg jammer dat Sara kroos weggegaan is! Weet iemand trouwens wat er met Adjust gebeurt is. Vind het vaag want eerst moet er wedstrijden komen om een nieuwe lama te vinden en nu is hij niet meer te zien.
De Lama's is volgens mij het enige programma waar ik bij moet lachen! Geweldig! Zag trouwens de dvd met hoogtepunten 2006 bij de blokker voor 7,99!
ik denk dat adjust in het nieuwe seizoen zal komen ? meestal worden uitzending maanden eerder opgenomen.
Zover ik het had begrepen viel Adjust tegen en komt hij er toch niet bij. Maar ja, dat kan ook een praatje zijn natuurlijk. Sara was geweldig en Arie vond ik ook wel leuk. Nadeel is dat Arie ineens in het plat Amsterdams aan het l*llen is. Dat hoeft van mij nou ook weer niet.
ik vind ze ook helemaal geweldig ik vind arie, ruben nicolai geloof ik ook wel goed met kort haar wat gekruld? in feb gaan we naar een show van arie en silvester lijkt me ook helemaal geweldig als ik ze zo dan op tv heb gezien
Ik vind de lama's ook altijd super, en ook wij gaan in febr naar arie en silvester. Gaan jullie ook in Zwolle toevallig?
Jeroen van Koningsbrugge en Ruben van der Meer vind ik het grappigst! Al moet ik toegeven dat ik niet altíjd om de lama's moet lachen. Maar jammer dat het er vanavond niet is/was. Ranking the stars is er ook al niet. (meer? is het afgelopen?)
Zou nog 1x moeten komen, zei Paul de LEeuw vorige week, dat deze week de laatste zou zijn. Dus dat zal volgende vrijdag wel worden, denk ik. Ik baalde ook enorm, vind het een super tvavond, eerst ranking the stars en dan de Lama's dr achteran, geweldig toch! Adjust is er idd uit, is allemaal achter de schermen gebeurt, hij ozu er toch niet zo goed bijpassen wordt beweerd. Nou voor de schermen heeft ie anders weinig kans gekregen heb ik de indruk Ik vind het erg jammer iig, ik kon wel om em lachen.
Volgende week (zag ik in de gids) is er weer schaatsen op. Ik baalde ook als een stekker gisteren. Vond het zo'n heerlijke vrijdagavond, eerst Ranking the Stars en dan de Lama's. Dat is pas echt een goed begin van het weekend!