House rules nl

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door In your eyes, 26 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb gekeken, maar ik zal maar niks neerzetten over de afvallers dan :D. Wel een hele leuke aflevering! Ben benieuwd naar volgende week.

2. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Terechte finalisten! Spoilervrij: het team wat gisteren de hoogste score haalde mag van mij winnen.

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Ja mee eens!

4. Betsy

Betsy Niet meer actief

Jaaaaaaa :D

5. Manque

Manque Niet meer actief

Okee, ik heb gekeken en ik ben het ook helemaal eens met de finalisten! Ben van allebei de teams behoorlijk fan :) Dat wordt een leuke finale.

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind Jamie en Charissa ook een leuk team (ik moet ook altijd echt om ze lachen, ze passen heel goed bij elkaar), maar Henk en Astrid verdienen het wmb meer. Zij komt elke keer met erg originele ideeën, waar ik vaak mijn twijfels bij heb, maar uiteindelijk pakt het dan (bijna altijd) heel goed uit.
    Ik ben vooral heel blij dat Lisanne en Nigel eruit liggen. Ik vond die kleur van de gang ook echt niet mooi, veel te hard.

7. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Heb je het huis gezien van Paulien, nou dan snap je waarom ze meededen. Dat hadden ze zelf nooit zo gekund.

8. siets

siets Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.235
    1.687
    113
    Leiden
    Haha, jullie opmerkingen over Zekai verbazen me niets
    Zij hebben een aantal jaar geleden meegedaan aan het programma Allerslechtste Echtgenoot van Nederland. Ik herkende ze meteen in de eerste aflevering van HouseRules.
    Verbaasde me er wel heel erg over dat ze blijkbaar nog steeds bij elkaar zijn

9. In your eyes

Jezus wat een hoop onzinnig geouwehoer.. Ik vind het niet de moeite om nog 1,5 uur te wachten op de uitslag. ik ben eigenlijk alleen benieuwd die jurk van charissa op z'n plek blijft zitten.:p

MiaMaria vindt dit leuk.
  10. Betsy

Betsy Niet meer actief

Daar was ik ook heel benieuwd naar! Tape? :p
    Vond het dramatische eindshot dan wel weer heel grappig :roflmao:

11. In your eyes

Ik denkt het, dat is de enige verklaring volgens mij!
    Ik heb de moeite niet meer genomen om daarop te wachten, maar las op Twitter dat het indrukwekkend was. Ik ga kijken of ik het ergens terug kan zien.

Ik ben trouwens wel blij dat nu het voorbij is we niet meer iedere week naar odette en haar 'desalniettemin' hoeven te luisteren, ik werd er helemaal kriebelig van :oops:

Betsy vindt dit leuk.
  12. Linda86

Linda86 VIP lid

Haha, helemaal mee eens, het was zelfs vaak "maar desalniettemin", helemaal irritant!

Ik ben wel blij met de winnaars, echt verdiend! Ik vond het andere team ook altijd leuk overkomen, maar zij was wel echt een slechte verliezer zeg, viel me heel erg tegen.

13. Betsy

Betsy Niet meer actief

Het was niet indrukwekkend hoor, desalniettemin wel heeeel dramatisch :roflmao:

In your eyes vindt dit leuk.
  14. Manque

Manque Niet meer actief

Terechte winnaars en ik gunde het Henk en Astrid zeker!
    Vond het wel heel zielig voor Charissa en Jamie. Volgens mij trekt zo'n meisje als Charissa het verliezen zichzelf heel persoonlijk aan.

Deel Deze Pagina