Housekeeping center parcs

Discussie in 'De lounge' gestart door Foxter, 26 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ Foxter. Hoe was het vandaag?

@ Lianda, nou vanmorgen kreeg ik te horen dat ze woensdagavon de kerstpakketen uitreiken, dan hebben ze een kerstavond. Alleen ga ik daar niet heen. Kan niet, en zowel mijn teamleider als mijn man willen mij daar 's avond niet in mijn eentje naartoe hebben, zeker niet met de verwachtingen van het weer wat ze geven. Tis voor mij toch ruim 45min rijden.

Maar ik krijg mijn kerstpakket dan vrijdag mee..

Ik werk trouwens op de Huttenheugte!!

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja hoor, lijkt me best leuk :) Ben niet bang voor bloedspetters ed :) :) Maar ik ben bang dat zij het te ver vinden. Ik heb ze net nog geprobeerd te bellen maar het was 17.30, denk dat ze al weg waren. Morgen probeer ik ze weer te bellen, even vragen of ze mn mail gekregen hebben en wanneer ik er wat van hoor :)

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben versleten haha :) Ik vond het op zich wel te doen, maar ik ben niet van plan om dit lang te doen. Tis niet helemaal mijn ding hoewel ze al wel tevreden waren over mn tempo.

Nou heb ik ook de griep dus ben een beetje depri geloof ik, ik wilde me natuurlijk niet gelijk ziekmelden dus gewoon gegaan, nu zit ik met een bonkend hoofd even achter de pc en ga zo slapen, morgen zie ik het vast allemaal weer positief :)

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ah das mooi dat je daar niet bang voor bent. Word je intern opgeleid?

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik weet het niet, er stond in de vacature dat ze iemand zochten voor 20 uur, ervaring niet geeist. Dus heb ik een leuke reactie gestuurd, maar ik weet verder niet zoveel van hoe of wat. Dus morgen maar even bellen hoe het allemaal zit. Het lijkt me echt hardstikke leuk, ik hoop dat ik nu een keer geluk heb.. :)

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    en?

je kan ook een keer vragen bij praktijken in de buurt om een dag mee te lopen, mag vaak wel.

Deel Deze Pagina