ik heb er niks mee, heb heel lang in een discotheek gewerkt waar regelmatig zulke feesten werden gehouden ( ook hardcore zoals hellraisers, bkjn, ben je bitch niet enzo), ik had geen "last" van de muziek, maar even lekker pauze houden en mee hoppen , niet mijn ding nee.
Ow heerlijk dat soort feestjes! Ben zelf nooit echt op een groot feest geweest (wel steeds goede voornemens gehad ). Maar ik zei laatst al tegen een vriendin van me (die nu een kindje van 1 jaar heeft) dat als ik bevallen ben en er zijn een paar kilootjes af, dat we dan helemaal los gaan op één of ander groot feest. Zij zit namelijk ook ieder weekend thuis met de kleine, aangezien haar vriend dj is. En mijn vriend en haar vriend zijn weer neven van elkaar, dus die gaan dan maar lekker met de kleintjes zitten ! Oooeee 8) heb er nu al zin in! (Zal nog wel een half jaartje duren) Groetjes Denise
Hihihi leuk topic, hier ook een antiek gabberinnetje... Hardcore will never die.... Energiehal, Parkzicht, Mysteryland etc etc ..... Ruffneck, Gizmo, Lady dana zijn één van de favorieten.. Helaas al een poos niet geweest, maarja om nou met een bolle buik te gaan springen is geen doen. Mischien gaan we in de zomer weer is uit ons bolleke!
Ja hoor, hier een hardstyle liefhebber die het liefst stampmuziek hoort van Dana, Pavo, Neophyte, Darkraver en Luna...... Ga altijd naar Sensation Black, mega vet!
Ik ben op Sensation black geweest. Ging altijd elk jaar graag naar awakenings en naar dance valley . Hier in almere schijnt ook elk jaar een beach feest te zijn heb er wel al een paar goede berichten over gehoord maar tot nu toe niet geweest en extrema zit dat niet in eindhoven? Ook namelijk wel eens over gehoord maar nog niet geweest. Pink pop etc wil ik ook nog graag eens heen lijkt me super gaaf.
ja inderdaad en de propfet is ook een van mijn favo's JP, Luna, randy katana ook een topper oww zoo heerlijk. Ik zit in gedachten al op een feest Het leukste vindt ik nog een dagfeest zoals bijvoorbeeld Defqon1, en dan met zn allen crashen bij iemand thuis en verder feesten. wij belandden na zon feest vaak met 10 15 mensen ergens, de grooste lol hebben we dan. m,aar inderdaad dansen met zon buik gaat niet, en de energie heb ik ook nog niet maar op zeker dat ik zon feest weer onveilig ga maken als die kleine wat ouder is.
Mijn kleinste is nu 2 jaar en het begint nu pas weer te kriebelen, dus dit jaar zal ik zekers te weten in de Amsterdam Arena staan om het dak eraf te stampen!
het is heel jammer dat sensation black al begin juli is, dan is mijn kleintje net een maand oud denk niet dat ik dan al wil gaan. maar pfff het dak eraf stampem, dat klinkt goed hahaha
Nou, dan meld je je aan op Partyflock, daar kun je altijd elke maand bekijken naar welk feest je wilt. Dus kun je kijken wanneer je je fit voelt! Ik zit daar ook op sinds vorig jaar. Mn eigen te verlekkeren op andermans party-pics..... Dit jaar gaan er van mij ook foto's komen, ik heb wat in te halen van de afgelopen 2 jaar.
Ja, heerlijk he.... in de auto cdtje van Dana ofzo flink hard aan... kan ik zo blij van worden! De voorpret voor een leuk feest is ook zo lekker! De eerste keer dat ik naar Sensation Black ging, was ik helemaal onder de indruk van zo'n mensenmassa. Een mensenmassa die daar met één doel was... stampuh! De jaren erop vond ik het steeds minder speciaal en werd er (naar mijn mening) minder leuk gedraaid. Afgelopen jaar niet geweest. De ene keer dat ik naar Defqon was, heb ik me uitstekend vermaakt. Al was het met 30 graden buiten, helemaal niet te harden in de Black-tent. Maar goed, fles water over je koppie en gaan! Wilde eigenlijk voor mijn zwangerschap nog ergens een keertje uit mijn dak gaan... en goed ook, maar nu ik al zo snel zwanger ben (je hoort mij niet klagen!) ga ik maar ff niet! Ps: ben Drummetje op partyflock, maar heb er al ff niets meer meegedaan!
ik ben bij alle 4 de edities van defqon geweest, en echt elke keer was het bloedheet.! kwam pikzwart terug ervan een keer ging het toen het afgelopen was ging het een beetje miezeren. En ik baal ecdht wel dat ik dit keer moet missen. als je bij defqon bent en je rijdt die dijk verder af dan ben je bij mijn huis. ik ben de eerste keer ook lopend naar huis gegaan. ik heb je toegevoegd drummetje
Ik was ook een die hard gabber......helaas lang geleden (1993-1999). We zijn 2 jaar geleden voor het laatst naar een feest geweest dat was een outdoorfeest in gorinchem, kweet niet eens de naam meer, erg bekend overigens (ja die vergeetachtigheid !). Maar vroeger (in de goede oude tijd), was ik ook een stamgast in club x, parkzicht, megaravepartys, nightmarepartys en we gingen ook regelmatig naar de fun in zaandam, carta blanche in weert, kadance tilburg etc etc. Ik vind het ook errug jammer dat er tegenwoordig niet zulke vette feesten meer zijn. We zijn een jaar of 3 terug nog naar nightmare geweest in rotterdam maar het is toch niet meer wat het is geweest. Niets kan de energiehallen vervangen en hetzelfde geldt voor park en clubx.Mijn mannetje gaat heel af en toe nog wel eens stampen maar ik ben meer van de oldschool heerlijk je laten gaan op speedyj, rob etc. oooh nou hou ik op want ik krijg gewoon heimwee !
als ie nog open zou zijn, zou ik nog steeds gegaan zijn denk ik ! Was gewoon altijd super ! Pas geleden was er een reunie in r'dam (niet echt goede locatie maarja), maar ik heb afgezegd en daar heb ik zoooooooooo'n spijt van, want heel de oude garde was er hoorde ik, echt balen ! Volgende keer ga ik zeker te weten ook al ben ik dan hoogzwanger !
jahh hier een fanatieke house fan... ben al naar menig house party geweest! En nog steeds maar dan wel de feestjes dichtbij huis