Heb een hekel aan house, r&B, hip-hop en funk..............Doe mij maar Hard&heavy en oldies .... Vaste prik elk jaar is Arrow Classis Rock! Ben er van begins af aan bij...Zwanger of niet ik moet erheen. 2 jaar geleden Alice Cooper en 5 manden zwanger... Logisch dat mijn jongste goed kan headbangen! Dit jaar wordt wel killekille... Eind juni Arrow Classic en 8 maanden zwanger tegen die tijd!
k ben ook een gabberwijfie k ga graag naar feesten k kon niet wachten toen youame geboren was k ben na 2 maand weer s geweest geef mij maar hardcore old school lekker stampuh wie heeft er partyflock dan k ben stampjunk
jaaaaaaa club x hihi mijn pa en toen nog vriend werd altijd boos als ik weer eens een groene sticker op de auto had geplakt. en 1 nare ervaring.. geen fooi gegeven aan de uitsmijters en gewoon een trap na gehad haha erg...
Ik ben inderdaad ook in Gorinchem geweest naar Mysteryland, maar ik bedoelde eigenlijk Decibel. Was wel een leuk feestje maar kan natuurlijk niet op tegen de goeie ouwe tijd ! Baal er nog steeds van dat ik niet naar de allereerste mysteryland ben geweest op de maasvlakte, duurde 3 dagen !
Wel grappig, allemaal flockers bij elkaar... zo zie je maar, ook de gabbertjes worden oud Bij mij is het ondertussen ook weer al een tijdje geleden (eerst gebouwd en dan getrouwd). Deze zomer gaan we naar Tomorrowland in de Schorre in Boom (België)... als ik tegen dan niet hoogzwanger ben dan toch (you never know right?) Vroeger veel feestjes gedaan in NL maar ook in BE... waar is de tijd? BTW mijn schuilnaam op partyflock is "Aussie"
Dat is wel heel leuk, ik ook oude houseverslaafde. Leukste feestjes vond ik toch wel de prive feestjes en de kleiner feestjes maar HQ tom harding, impulzz, je kan ze allemaal opnoemen ik ben er geweest. niemand bekend met housemama, daar ging ik altijd mee weg. Gewelidig was het altijd
Zo dan, leuk zeg zo'n topic Ik ben ook een gabberinnetje (tuurlijk, nog steeds, zitvan binnen he Vroeger toen niemand met me mee wilde naar Park, dan maar naar Pompeï. Dan had je nog die tent in Barendrecht of waar was dat ook alweer...hmm naam kwijt.. En natuuuurlijk Energiehallen, jeetje daar heb ik om gehuild, heb er wel een steen van thuis liggen hihi! Wat een sentiment zeg.. Heb nog zelfs posters hangen hier van Energiehallen. Laatste feest van mij was Nightmare in Rotterdam afgelopen december. Heb het wel een beetje ermee gehad. Sta ook niet zo meer te springen om ergens heen te gaan. Vroeger kon ik er niet van slapen de nacht ervoor (van de adrenaline dan he Nu vind ik dingen die je gewoon overdags in het weekend kan doen ook heel erg leuk. Vooral dat volk ging me een beetje tegenstaan...sommige mensen blijven een btje hangen zeg maar..er is meer in het leven dan 4 dagen achteréén wakker zijn, maar ja das mijn mening. Ja ik zal ook wel oud worden ofzo...
Haha Gaaaf hoor! Hier ook een flocker En ook ik ben van de feestjes Wij zijn wel helemaal in de Hardcore oftewel Gabbertjuhhsss Mijn laatste grote feest is Ghosttown geweest in 2005.. Al lang geleden dus! De kriebels zitten er enorm, MAAR vind het superfijn om bij ons manneke te zijn! Ook vond ik hem nog erg jong om zomaar ff ergens neer te zetten om zelf te kunnen feesten.. Nope als ouders zijnde heb je toch wel een andere verantwoording gekregen! April Dj partyraiser half men half machine word ons eerste feestje weer sinds een hele lange tijd! Moet zeker toegeven dat ik er erg na uitkijk. Voordat ons kleine manneke er was tsjaa gingen we fulltime naar feesten dus je mist het zeker! Mijn pf naampie is Keejbie20 dus voor degene die interesse hebben
Hier nog een Hardcore,oldskool en Terror liefhebber. En heb ook partyflock! laatste feestje was in Harlingen Illegal Vibes machtig! In mijn zwangerschap niet naar hardcore feesjes geweest en ik denk na mijn zwangerschap dat het ook minder gaat worden. Zal ons kindje niet zomaar ergens laten slapen in de eerste paar maanden, omdat mamma en pappa zonodig uit hun plaat moeten gaan. Als een ouder thuisblijft vind ik het nog wel gaan , anders gaat toch mijn geweten knagen. Maar mischien denk ik er wel anders over als het kindje er eenmaal is.
Hey meiden, zie nu pas het onderwerp . Ik hou ook wel van een lekker house feestje Me laaste grote party was van Parkzicht Black&White. Die was echt toppie Eens in de zoveel tijd houd park een party onder het feyenoord staduim. En die zijn echt supper. Je moet er alleen wel boven een bepaalde leeftijd zijn om binnen te komen. Sensation Black is ook toppie, dit jaar ga ik weer. Moet zeggen vond vorig jaar tegen vallen de beste sensation vind ik nog altijd 2004 Verder kom ik ook in outland als ze een goede line up hebben. Aankomend weekend hebben ze hardcore4life. Goede line up maar helaas ga ik niet kan me geld maar 1 keer uitgeven Kijk ook even op www.b2s.nl is ook een goede site met party's En natuurlijk ben ook te vinden flock \/
Waarschijnlijk, meiden, zijn we elkaar al tig keren tegengekomen zonder dat we het zelf wisten... Ikzelf ben van België afkomstig maar heb zowat heel Nederland gezien, van zaandam tot de energiehal. Van de vechtsebanen tot de heinekenhallen... Van Thunderdome tot Megarave, van grote feesten tot kleine discotheekjes... Nu is het natuurlijk wat minder, met het ouder worden stel je andere prioriteiten he
Was het laatste feest in de energiehal geen megarave? Was op oudejaar als ik me goed herinner. In enschede ben ik nog nooit geweest (damn )
Het begint me gewoon te kriebelen... Maar ja met een dikke buik gaan stampen is ook niks he Misschien over een tijdje weer een keertje, maar eerst eens van mijn kleintje genieten.