idd was ook megarave in enschede was megarave 2005/2006 k ben wel geweest wist alleen nog niet dat k zwanger was
Die megarave in de energiehallen was al wel een aantal jaartjes terug, ben ik ook nog geweest, super. Zulke party's zoals in de energiehallen heb ik ze nooit meer meegemaakt, kan echt niks tegenop. Ik mis het stappen wel hoor, alleen het is toch niet meer zoals "vroeger". Laatste keer naar Nightmare geweest in Ahoy maar dat was meer knokken dan feesten echt zonde, want er was wel kenttergoeie muziek
Nou, wat ik vooral zonde vind is dat ik me zo oud voel op de feestjes tegenwoordig Nou ja, dan denk je wel, ik ben ook zo jong geweest maar toch... mijn broertjes gaan nu naar zo'n feestjes en die zijn 16 en 18... Jee, wat vliegt de tijd
ik ging van mijn 15e tot mijn 18e naar "hardcore" feestjes als thunderdome, Masters of hardcore hellbound enzo en de kleinere feestje als Area 52, maar toen ik 18 werd vond ik het niet spannend meer, het was meer de spanning of je er wel in kwam enzo en kwam er ook altijd in zonder dat er naar mijn legitimatie werd gevraagd, tot 1 moment en toen ging ik voor het eerst naar hemkade in zaandam,naar hellbound (daarvoor ging ik naar de borchland hallen in a'dam) en toen kwam ik er echt moeizaam in..en toen riepen ze mijn vriend apart en die moest in een kamertje mijn geboorte datum zeggen en toen kwamen ze terug en toen moest ik het ook zeggen, en gelukkig had ik altijd al tegen mijn vriendgezegt dat ik gewoon de geboortedatum van mijn broer zou zeggen en gelukkig deden we dat dan ook allebei..hihi en toen had ik me zo in het zweet gewerkt dat ik daarna nooit meer ben geweest hihi en toen werd ik 18 en toen ging ik naar sensation black en is er in een klein momentje dat ik niet oplette GHB in mijn drankje gedaan, waardoor ik in het ziekenhuis terecht kwam en ben Nooit meer gegaan... zo dat was mijn levensverhaal
oooooooooooojjjaaaaaaaaaaaaa take me back club x geweldig als ik er aan denk alleen al kippenvel heerlijke muziek helemaal uit mn dak ja hier ook een antieke gabber en de kleding zo lekker makkelijk trainings pakkie en nike's en gaan met die banaan kan nu nog steeds niet op hakken lopen nu ga ik eigenlijk nergens meer heen mn mannetje gaat nog wel s uit maar zit ook liever met mij op de bank we worden ouder hahahahahaha verder hou ik van veel soorten muziek de 60's en guns&roses daar ben ik nog heen geweest toen ik net zwanger was veel liefs mieke
Etten-Leur, wij gingen ook wel eens stappen met mensen uit Etten Leur. Kijken of is nog namen weet ..mmmhhhhh, Gideon, Monique, er was een hele groep maar die namen weet ik allemaal niet meer. Bekenden van je ?
Hmmm minder van de Ghb! Toen ik in het begin van mijn zwangerschap zat kon ik niet eens aan feestjes denken. Lag alleen boven de wc te spugen! Maar daarna werd het allemaal wat rustiger en ja een groot aantal van onze vrienden zijn ook djs dus dan ga je toch naar hun feestjes toe! Moet zeggen dat ik er wel wat aan heb gehad want ons kleintje word zeer rustig van HC en valt dan ook lekker in slaap. Vind het zelfs leuk en begint er op te schudden met zijn kontje. Moet wel toegeven dat wij er ook enorm mee bezig zijn geweest om hem te laten wennen aan onze muziek:d Aan het einde van me zwangerschap trok ik het niet meer. Was veel te vermoeiend nog om zolang wakker te blijven. en dan het begin kon mijn kleintje ook nergens neerzetten en vond het best erg. Want ik kon hem totaal niet loslaten. Hij was al een halfjaar en nog vond ik hem te klein! Met zijn 8 ste maand heb ik hem bij me moeder neergezet om iets met me manneke te kunnen doen. Tot nu toe zijn we nog steeds niet wezen feesten maar ik verlang er enorm naar! Het is prachtig om een kindje te hebben vind het super om mama te zijn. Maar ik ben op dit moment 20 en ik heb ook nog mij leventje voor me dus wil ook nog lekker genieten en dat moet ook kunnen met een kindje! Dus eens in de zoveel tijd lekker op stap te gaan kan geen kwaad. Juist als je het niet doet, iets samen doen met je mannetje, gaat het niet okeej want dan praat je alleen nog over beebs
Ik ben ook veel naar feesten gegaan. Innercity, Sensation, Houseclassics... Incontrole, Defcon 1 geloof ik op almere strand en de rest van die namen allemaal vergeten Mis het wel hoor, denk dat ik van de zomer toch echt weer naar Sensation toe ga
Voor jou is het allemaal spannend nog Sandra Wat is precies je uitgerekende datum en weet je al wat het word?
Ja bedoelde jou idd Zag dat de meeste al mama's waren geworden en jij nog zwanger bent! Hoe voel je je? Verloopt alles een beetje zoals je had gehoopt? De laatste loodjes voor jou dus! Vind je het zwaar?
Beter laat dan nooit zullen we dan maar zeggen... Ik ben ook helemaal party gek! Niet zo zeer hardcore/hardhouse, maar meer techno! Mij kon je vinden op alle feesten; binnen, buiten, hard, zacht, gek, gekker, gekst! Maar sinds een tijdje gaan we al niet meer, zijn nu gewoon bezig met andere dingen. Al kan ik al wel de kriebels krijgen als ik denk aan Awakenings, Impulz, Mysteryland of Dance Valley, hoor... hihi. Sowieso ga ik in de zomer nog lekker naar Bloemendaal en misschien pak ik ook nog wel een festivalletje mee... op een sappie uiteraard!
Bij de aprilmama's bedoel je? Daar zijn er pas 2 bevallen hoor En ik voel me wel redelijk, het is ontzettend zwaar ja. Maar het had van mij anders mogen gaan hoor, liever geen last van bi etc etc...
ik ben ook echt een houseparty fan... ga graag met met moeder... haar vriend draait ook en kennissen/vrienden van ons ook...dus dat is altijd gezellig om naar toe te gaan... voor mij op dit moment alleen geen grote feestjes maar gewoon wat kleinere feestjes in de buurt.... hoewel ik dit jaar graag was gegaan naar: ground zero, mystryland, mayday en nature one... maja volgend jaar weer...
Nee had het over de mama's van deze topic Heb niet bij de aprilmama's gekeken nog bi is idd niet een wensje wat op je verlanglijstje staat als je zwanger word! Zet um op En ben wel heeeeel nieuwschierig hoor! En voor de andere mama's Klinkt misschien gek maar wat ik me afvraag is zijn er ook nog mama's met de papa's erbij? Ik weet dat het tegenwoordig niet vanzelf sprekend is dat paps de verantwoording neemt heb dit zelf bij me zus ervaren. En gek genoeg word me ook continu de vraag gesteld (Is de vader er nog wel bij? Lukt het allemaal wel zo alleen?) Bij mij is de papa er nog wel bij. Hij neemt gelukkig zijn verantwoording voor ons kleine manneke. Moet ook wel zeggen dat ik een goeie jongen heb getroffen die opgevoed is door zijn moeder en zus. Dus al wat emotioneler Ik kan natuurlijk nooit garanderen dat het voor altijd goed blijft maar tot nu toe loopt het oke. Ben gewoon nieuwschierig of er hier ook veel alleenstaande mama's zijn of toch een mama en een papa.
Dan ken jij ongetwijfeld de Zino in Tilburg, en voorheen de Limit. Kwam bijna elk weekend daar Maar sinds een paar jaar ga ik niet meer stappen, had er even helemaal genoeg van. Nu kriebelt het wel weer een beetje, maar lijkt me niks met die dikke buik en positiekleren Over een jaartje ga ik wel weer eens, als ik mn figuur weer terug heb Ben wel een paar keer met mn zoon wezen stappen, die vind hardcore leuk (die is opgegroeid met hardstyle haha), maar das toch anders stappen, een stuk rustiger en braver, moet terug rijden en mag me niet gek gedragen van hem Nature One in duitsland is echt het beste feest wat ik ooit heb meegemaakt.