Houston countdown

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mireille74, 19 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Fijn dat alles zo goed gaat met 2 gezinnen! Daar hoor je soms wel andere verhalen over.

lf=luteale fase
    De tweede fase van de cyclus. De periode van eisprong tot nieuwe menstruatie.

Ik heb een symptoom! Heb net hoofdpijn gekregen! "jhee"

2. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Er staat op de site een bericht met uitleg van alle afkortingen. Het lukt me even niet om het goed te copieeren.

Navigeren naar:

Zwangerschapspagina > Over deze site > Meest gestelde vragen. Lees dit eerst voordat je hier een vraag stelt.

En dan kopje: Wat betekenen al die afkortingen? Op: hier klikken.

Ik weet niet of dit duidelijk is....hoop het...

3. Mireille74

Mireille74 Niet meer actief

oohh van die afkortingen ga ik ff opzoeken! luteale fase, oké. tussen ei en nod is altijd hetzelfde aantal dagen dat weet ik, vanaf menstruatie tot ei kan verschillen. zover reikt m'n kennis nog ha ha.

maar hoofdpijn! jeej! het is in ieder geval iets ha ha...

4. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Nou... je LF kan dus verschillen. Bij mij was dat soms maar 7 dagen. Over een te korte LF maken veel meiden zich dan ook zorgen.

5. Mireille74

oh oké? ik kan er de klok op gelijk zetten dat ik stipt 14 dagen na m'n eisprong ongesteld word... ondanks dat ik dus de ene keer een wat vroegere eisprong heb dan de andere keer... misschien ben ik gewoon zo'n lucky bastard...

6. Mireille74

hoe lang houdt die afscheiding trouwens aan? kwam om half negen onder de douche vandaan en nu hang ik op de bank (lekker the voice kijken ha ha) en het glibbert alwéér (ielll sorry) en ik ruik mezelf óók alweer.......

7. Mireille74

slapeloosheid en hartkloppingen, zijn dat ook hormonale kwaaltjes?! bahbahbah doe geen oog dicht.......

8. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Sooo.... je hebt echt lang wakker gelegen! Bah....:(
    Ik denk dat slapeloosheid een gevolg symptoom is. Al van alles voelen, er veel mee bezig zijn, je druk maken ---> slapeloosheid...

Ik herken het wel, ook moeite met inslapen.

Hoe voel je je vandaag?

Ik ging naar bed met hoofdpijn en ik ben er mee opgestaan.

Ik weet niet zo veel over afscheiding. Vervelend dat je door de geur zo onzeker wordt.

Ik had weer een mooie temperatuur stijging! Jhee...:)

9. Mireille74

kijk dat zijn goede berichten! :) hoofdpijn is niet leuk natuurlijk maar toch een kwaaltje he... ;)

zit aan de thee. in plaats van koffie. ben beroerd... kotsmisselijk. nu 7 dpo dus halverwege joepie haha. kwaaltjes op een rijtje:

- borsten pijnlijk. vorige keren wel pijnlijker geweest maar duidelijk au.
    - aderen op de borst
    - zware baarmoeder
    - doodmoe (ook vóór de spontane aanval van insomnia al ha ha)
    - kotsmisselijk
    - extreem veel transparante of soms wittige afscheiding
    - ik vind mezelf vreselijk stinken
    - mn ogen puilen wat uit
    - snel aangebrand en emotioneel

hoopvol... we zien wel. dinsdag misschien stiekem vast een testje wagen. nu weekend vieren. :)

10. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Soo, dat is een hele lijst! Vooral die misselijkheid is toch wel duidelijk! Erg hoopvol!
    Dinsdag testen... dat is al bijna... spannend!

Geniet van je thee! Fijn weekend!

11. Mireille74

en hoe is het nu met jouw kwaaltjes gesteld? hier nog hetzelfde... continu aanwezig, zeer irritant ha ha. druk weekend hier, maar dan gaat de tijd ook mooi snel. ;)

12. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Mijn kwaaltjes zijn minimaal. Zaterdag ochtend nog wel hoofdpijn gehad. Daarna naar de andere kant van het land gereden voor een weekendje weg dus te druk met auto rijden.
    Vandaag geen hoofdpijn. Wel een heel klein beetje gevoelige borsten maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Dus tjaa... niet zo veel... Maar goed, bij mij het weekend ook druk gehad en dus niet zo veel tijd om er bij stil te staan.

Deze week weer heel de week werken dus ook geen tijd om na te denken. :)

Ben je nog steeds van plan om dinsdag te gaan testen?

Oja, wel een hoge temperatuur! :)

13. Mireille74

je lijkt er vrij relaxed onder ha ha maar het scheelt inderdaad dat je niet al teveel tijd hebt om erover na te denken... dat merk ik ook, het weekend is voorbij gevlógen. en ik heb nu dan toch echt een achttienjarige zoon....... wat een dag, poe. maar super gezellig. alle zeven van ons gezin bij elkaar plus aanhang plus visite plus mijn ex-man en zelfs herald zijn ex-vrouw nog even. prijs mezelf zo onwijs gelukkig dat het op deze manier kan, dat ons dat gegeven is! en dan nu gauw slapen ha ha weer een paar lange dagen voor de boeg... morgen weer een nieuwe dag met een nieuwe update. morgen 9dpo. :)

14. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zoon! Wat fijn dat heel de familie zo goed met elkaar kan omgaan.

Hoe is het met je kwaaltjes?
    Hier nog steeds eigenlijk niets. :) *Neemt een slokje van de koffie*

Kom ik relaxt over... ja, wat zal ik zeggen.. ik ben niet erg gestrest...
    Ik zit echt gewoon af te wachten. Wat kan ik doen..? Niets.. We hebben op het goede moment gevreeën, daar had ik controle over en over de rest niet. Neem nu op tijd die hormonen, daar heb ik ook controle over.
    Voor de rest hoop ik gewoon heel erg dat het raak is deze ronde en dat het ook blijft zitten, negen maanden lang.

Hoe voel jij je eronder dan? Gestrest?

Ik raak denk ik pas ik "paniek" als het raak is... ojee... wat nu... en hoe moet dat nou... haha :)

15. Mireille74

dank je wel, was echt een feestje! zaterdag voor vrienden en kennissen (héle tent zat vol) en gisteren voor familie (nog best veel mensen maar wel relaxed).

kwaaltjes... pfff behoorlijk. mijn moeder zei gisteren ook dat m'n huid er niet zo best uit zag, "wat pokdalig" noemde ze het. dat zie ik zelf dan niet maar het is toch weer een symptoom... ben jaloers op je ha ha ik wil zooooo graag koffie. maar word er beroerd van dus tja...

je hebt gelijk je hebt gedaan wat je kon en nu is het afwachten. heb je nog wel goede hoop? hier wel een beetje stress, niet of het raak is maar inderdaad of het zal blijven zitten...

nou klepperde de brievenbus net. envelop van bubbeltjesplastic gericht aan mij. met tien zwangerschapstesten voor mij! herald heeft ze als verrassing online besteld voor me, de schat. had jouw tip gelezen over zwanger en kids. ik heb nog niet geplast, zal ik.........? ha ha heb er nu genoeg...

16. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Gefeliciteerd met je zoon!:)

Jaaa!! Testen!:)

17. Mireille74

ha ha ananas jij lijkt wel zenuwachtiger dan ik... :)

euh, zijn die losse stripjes van zwanger en kids betrouwbaar? zodra het roze weggetrokken was (met een minuut of vijf) zag ik een heel heel héél licht streepje roze verschijnen naast de controlestreep....... zo licht dat ik bijna begin te denken dat ik mezelf voor de gek hou...

18. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Foto?? Hoeveel dagen voor nod zit je? Sorry als je dat al gezegd hebt eerder, maar ben het even kwijt ;) maaaaaar een streep is een streep hoor ik hier vaak, hoe licht dan ook!
    Geen idee of die van zwanger en kids betrouwbaar zijn..

Haha! Ik hoef voor mezelf niet zenuwachtig te zijn, want heb geen idee waar ik nu zit! Als m'n bloeding ovulatiebloeding was, zit k nu 4 dagen voor nod.. Vanochtend wel menstruatiekrampen pff.. Of ik zit gewoon op cd 10 in een nieuwe ronde!;)

19. Mireille74

ik heb geen idee hoe dat zit met foto's plaatsen sorry en vraag me ook af of ik t wel op de foto zou krijgen zo licht is dat streepje!

ben je nog steeds van plan om een testje te doen over vier dagen?

ik zit op 9dpo nu, 5 dagen voor nod dus

20. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Nou, had vanmorgen menstruatiekrampen, dus dacht echt dat m'n menstruatie er aan zit te komen.. Maar nu doe ik net een ovulatietestje, met dit als resultaat;
    Rechts is van net, en links van gister.. Dus nu snap ik het helemaal niet meer!

image.jpg

Deel Deze Pagina