blijkbaar dus toch echt een nieuwe cyclus... wat betekent dat je nog een poosje moet wachten... en alles uit de kast moet halen om je partner te verleiden ha ha...
Een licht streepje?! Voorzicht gefeliciteerd! Whoee... spannend! Je hebt er nu 10 dus je kunt de komende dagen goed vooruit! Ja, de dipsticks zien er even iets anders uit dan met zo'n heel omhulsel maar de werking is precies hetzelfde. Lief van Herald! Ik ben benieuwd hoe de testen de komende dagen uitpakken!
ik juich nog niet, eerst maar eens een duidelijk positieve test gevolgd door vele vele bloedloze weken... maar testen genoeg inderdaad ha ha vond het echt zo lief van hem!
Oke, nog geen gejuich... Ga je morgen weer een test doen? Mijn voorraadje testen is al ver op, heb er nu nog twee liggen. Ik ben nog steeds van pan om pas zondag te testen. Vooral ook omdat ik helemaal niets ervaar aan veranderingen. Heb je het huis alweer in normale staat terug? Of heerst er nog een after party? Ik weet zeker als ik zondag een test doe dat ik met trillende handen sta!
ja joh, morgen gewoon nog een test ha ha heb er nog negen....... beschouw de test van vandaag gewoon als nulmeting. hou je t vol tot zondag? typische is dat ik nooit voor nod getest heb totdat ik hier op het forum belandde ha ha... de term "twijfeltest" bestond voor mij niet. het was zo of het was niet zo. en nu is er ineens een "misschien-factor"... huis was gisteravond al weer blinkend schoon hoor. hebben we afspraken over hier en dat werkt heel goed. ze mogen t op de zaterdag met vrienden zo laat maken als ze willen maar ze ruimen zelf op. voor 12 uur zondagmiddag moet het huis spic en span zijn want op zondag komt de familie. is het huis niet spic en span voor 12 uur dan leveren ze de enveloppen met inhoud die ze van de familie krijgen bij ons in... idem dito op de zondag. want maandag begint de nieuwe week. werkt perfect. vanwaar de trillende handjes voor zondag? voorgevoel?
Nou dat heb je goed geregeld! Dan kun je nog eens een feestje geven! Ja, als je hier op het forum rondstruind leer je snel een hoop bij. Ik wist ook van niets. Ja, wel eitje, zaadje.. enzo... Maar al die termen..nee... Ja, ik hou het wel tot zondag vol. Ik ben heel de week aan het werk, druk druk... Dan hebben we zaterdag en dan is het zo zondag. Ik ben gewoon heel erg bang voor teleurstelling! Trillend handje, nou, nu ben ik dus niet zenuwachtig maar dan... adrenaline giert dan door mijn lijf. Dat vind ik ook een onprettig gevoel en wil dat niet elke dag meemaken. Heb jij daar dan geen last van?
idd ik lees nu zo hier en daar mee en begin steeds meer van die abracadabra te begrijpen ha ha... morgen 10dpo het zal mij benieuwen ha ha. test van vandaag beschouw ik echt als nulmeting. m'n lichaam kan me immers ook gewoon voor de gek houden. begrijp je angst voor teleurstelling... je hebt nu hoop en hormoontjes en hetgeen waar je controle over hebt ben je strikt in geweest dus nu is het aan moeder natuur. niks over te zeggen. maar nog maar zes nachtjes slapen meid. gek genoeg heb ik geen last van die adrenaline enzo nee... ben vrij nuchter toch, denk ik. blijkbaar. ondanks de dipjes en de angsten. gauw slapen morgen extra vroeg beginnen....... bah.
Goedemorgen! Hoe is het? Wel tijd om te testen als je extra vroeg moet beginnen? Ik ben vandaag opgestaan met een lichte hoofdpijn. Maar ja, misschien gisteren te weinig gedronken, kan ook.
pffff wat een dag ha ha. ik zit eindelijk... vanochtend testje gedaan en beschouw m als negatief. begin te denken dat ik mezelf echt ernstig voor de gek aan het houden ben. de kwaaltjes zijn niet ingebeeld maar krijg steeds meer het gevoel dat ik zaterdag gewoon ongesteld ga worden. dat gevoel had ik vorige maand ook en toen zat m'n gevoel goed... ik zal wel te graag willen zeker. ach ja misschien verandert het nog en anders op naar de volgende ronde....... nog geen nieuwe kwaaltjes bemerkt?
Hoe is het? Vandaag nog een test gedaan? Bedenk wel dat je nog steeds voor je NOD aan het testen bent. Je hebt kwaaltjes misschien test je op je NOD wel positief. Had Herald de gevoelige testen gekocht? Ik heb nog steeds niets. Zo nu en dan hoofdpijn maar dat kan komen door de progesteron. En die dien ik mezelf toe dus dat wil nog niets zeggen. Vandaag had ik het gevoel dat het niet gelukt is deze maand.
dat is t hem gewoon, ik heb t gevoel dat het niet gelukt is... ben dan wel voor nod aan het testen, maar ik zit nu op 11dpo en ik had bij m'n miskramen op nod echt een heel duidelijke test dus dan zou er in theorie toch iets te zien moeten zijn nu? ja herald heeft die stripjes gekocht, andere heb ik ook niet meer liggen. ik kan jou zeker niet overhalen een testje te wagen zodat ik m kan vergelijken met de mijne...?
Ik testen en vergelijken met die van mij....? Dat is grappig... dat zijn appels en peren... En ik durf nog helemaal niet te testen. Ik ben te bang om te vroeg te testen en negatieve uitslag te krijgen en dan toch nog te moeten door wachten tot zondag. Ik gedraag me tot zondag als een struisvogel, ik steek m'n kop in het zand. Misschien als je die vraag stelt in het NOD topic dat er wel een meid is die dat ziet zitten. Je kunt wel je testen even uploaden en dat ik er naar kijk. Zijn je kwaaltjes nog steeds aanwezig?
kwaaltjes zijn er nog al lijkt het wel alsof ik mezelf aan het wijsmaken ben dat het onzin is en dat ze daarom aan het afnemen zijn... ach ja. heb de moed een beetje laten varen voor deze ronde. voorgevoel. test morgenochtend gewoon weer hoor, heb toch zat van die krengen nu. krijg ze niet op de foto sorry en ik weet ook niet hoe dat uploaden werkt. misschien dat ik er eens mee ga priegelen als ik echt een positieve test heb. jij nog nieuwe symptoompjes? nog vier nachtjes slapen ha ha dan hoop ik van jou twee hele mooie streepjes te zien!!
He bah! Balen zeg! Hoopte het echt voor je! Volgens mij komt mijn menstruatie ook, heb weer krampen.. Of het is m'n ei.. Maar ovulatietesten knallen nog niet.. Zo frusterend als je niet weet waar je in je cyclus zit! Bah bah..
Nee! Niet leuk! Echt Balen! Wat kan je lichaam je dan voor de gek houden hè! Ik denk dat het bij ij ook niets wordt deze maand. Voel me kip lekker! Temperatuur ook gedaald, daar kijk ik het meest naar. Hoe lang gaat dit nog duren! Geduld is op!