Houston, we've got a problem...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Kiekske, Mar 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Mijn zoontje zit sinds een week op handen en knieën te wiebelen, ben zo trots! Hij heeft het er maar druk mee door de dag heen.

Hij heeft 5 maanden lang overdag slecht geslapen, maar het gaat nu al een hele tijd goed. Of ging... Meneer rolt sinds een paar dagen ook om in bed en gaat dan ook op handen en knieën zitten wiebelen. Het is iig een doorzetter ;)
    Hij valt dan echter echt niet meer in slaap, enkel als ik hem bij me neem. Zelfs dan wiebelt hij vrolijk verder, maar uiteindelijk valt hij in slaap.

Is dit herkenbaar voor iemand? Gaat dit over als hij echt kruipt? Hij snapt dus ook niet dat hij op zijn buik kan slapen. Komt dit ook vanzelf?

2. Username

Username Niet meer actief

Fase ;) dochter heeft het nu ook. Ze is druk doende met lopen en staat dus constant in haar bed. Hoe moe ze ook is, het staan en lopen moet geoefend worden. Ze valt dus ook pas in slaap als ze echt omvalt. Het gaat de laatste dagen wel weer beter, behalve nu even niet.
    Maar volgens mij hoort het erbij. Het gaat weer over.

3. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja wel herkenbaar. Mijn dochter heeft ook slecht geslapen rond die tijd. Op een gegeven moment hebben ze het wel door. Mijn dochter draait nu ook regelmatig op de buik. Blijf dat wel een beetje eng vinden... Zeker omdat ze niet altijd haar hoofdje genoeg naar de zijkant draait naar mijn mening :)

4. Kaat1984

Kaat1984 Actief lid

Mar 9, 2012
    255
    0
    16
    Noord-Limburg
    Denk een fase. Mijn dochterje zat met 6 maanden op haar knieën te wiebelen. Tot frustratie aan toe. Ook in bed. Net voor ze acht maanden werd kon ze kruipen. Geweldig voor haar, maar ook voor ons. Ze ligt weer in bed i.p.v. op handen en knietjes :).

5. Miss M

Miss M Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    2,389
    597
    113
    Female
    Noord-Holland
    Bij ons een fase die dan een tijdje duurt ;)
    Mijn zoontje begon daar ook rond die tijd mee en doet het nu nog.
    Om in slaap te vallen en ook in zijn slaap.
    Al is het geen wiebelen meer, we vinden z'n bed soms een paar meter verder terug :D

Blijkbaar een familiekwaaltje, pappa & opa deden het ook....
    Gaat uiteindelijk wel over, haha

Share This Page