Er zitten bij ons de komende weken heel wat verjaardagen aan te komen en nu zit ik te bedenken of ik namens mijn zoontje (4 maanden) ook een kadootje ga kopen voor de jarigen. Eigenlijk vind ik het leuker als hij zelf wat kan maken (tekening oid), maar dat duurt natuurlijk nog even. Wat deden jullie? Van jongs af aan al kadootjes geven namens jullie kindje of pas op latere leeftijd?
Wij geven cadeautjes namens het hele gezin, heb er zelfs nooit echt aan gedacht om iets speciaals van ons zoontje te geven (tenzij het voor mijn vriend is).
Dochter was 3 weken en gaf papa een klein kado voor zijn verjaardag. Sindsdien naasten ook een kado namens haar gegeven. Bijv mok oma/opa.
Handjes verven en afdrukken of voetjes. Voetjes kan je zo afdrukken dat je de vorm van een hartje krijgt. Hier met 3 maanden 3 valentijnskaarten gemaakt op die manier, voor papa en opa en oma's. Vonden ze geweldig, is ff 'n zootje maar merk wel dat ze het echt gaaf vonden.
Idd mooie verf tekening maken! Ik zou voorlopig wel voor de voetjes gaan, als je de handjes probeert gaat ze vuisten maken, dus dat is vaak lastig en niet zo mooi als voetjes!
Hier tekenen ze ook alleen voor papa, en voor de stiefpapa en -mama en de opa's en oma's. Daar koop ik soms een kleinigheidje van een paar euro bij maar nooit iets groots. Bij kinderverjaardagen koop ik een cadeautje voor het kind en dat geven mijn kinderen dan.
Wij geven ook iets namens ons kindje, maar dat is dan wel een knutselwerkje en geen gekocht cadeautje