Even uit nieuwsgierigheid. Slaap jij met ramen open of dicht? En waarom? En op de kinderkamers? Blijven die open of zijn die dicht?
Raam open, omdat ik anders wakker wordt met hoofdpijn. Bij dochter vaak op een kiertje open, maar wel met rolluik dicht.
Hier is ie in de winter dicht en doe ik hem als ik vrij ben s ochtends open voor frisse lucht. In de zomer is ie open, veel te warm anders. Bij onze zoon idem
Licht beetje aan het weer. Op de tocht liggen vind ik niet fijn. Hij staat vaak op de haak, maar bij hele harde wind gaat het dicht.
Zo vaak mogelijk op de kierstand, dan slaap ik beter. ML doet hem soms dicht in de winter, da's dan weer minder. Als het echt warm is staat hij heel af en toe gewoon wijd open.
Bij ons open, bij dl dicht. Die waait namelijk open als het hard waait. Wel heeft ze haar deur open staan zodat er frisse lucht vanuit de badkamer en onze kamer naar binnen kan.
Open...lente en zomer In de herfst en winter niet. Dat vind ik echt te koud. Dan lucht ik in de ochtend.
Ons raam staat altijd op een kier, ook omdat de katten dan binnen kunnen komen.Tenzij het mega koud is, dan doe ik hem open als we wakker zijn. Het raam van onze zoon staat zomers altijd op kiep. En anders gaat hij 's morgens op kiep.
In de zomer meestal open, maar zoals vannacht doe ik hem bij de kinderen dicht want ze liggen vaak zonder deken en de ramen kunnen alleen op kantelstand. Bij ons nu ook even dicht ivm de baby.
Ons raam staat altijd open, alleen als het heel hard vriest niet. Dan is het overdag goed luchten. Ik heb lucht nodig 's nachts, vandaar dat het open staat Bij de kinderen in de lente/zomer altijd open, herfst/winter meestal dicht. Maar als ze wakker zijn onmiddellijk open.
Hier staat ons slaapkamerraam altijd open. Of het nu 30 graden is of -10. Ik krijg echt hoofdpijn als ik met een dicht raam slaap. Op de slaapkamer van de jongens hebben wij overdag het raam de hele dag open en 's nachts dicht. Zij slapen aan de straatkant en ik ben bang dat ze anders 's ochtends heel vroeg wakker worden van de auto's.
Staat vaak op de kantelstand open.. Ik vind het heerlijk ook in de winter. Behalve als het echt TE koud is, onweer of noodweer. Dan gaat ie dicht. Ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind om in een koude omgeving te slapen, vooral lekker dik ingepakt in pyjama. Zo vind ik dat op de camping ook altijd heerlijk om wakker te worden in de frisse lucht. Bij dl gaat het raam dicht in de nacht omdat ze aan de straatkant slaapt.
In de zomer open , in winter op een kiertje of het moet echt heel koud zijn dan doe ik hem in de ochtend open. Bij dochter in de zomer open of kantel stand. Winter eigenlijk altijd dicht. Wel gelijk open bij wakker worden.
Open. Niet het grote raam maar de kleine kantelruitjes boven het grote raam. Ik zou wel graag met het grote raam open willen slapen maar vind het te uitnodigend om dat raam 's nachts open te zetten. Bij de kinderen hetzelfde.
De kantelraampjes staan op onze slaapkamer open dag en nacht zolang het boven de 15 graden is. Bij dochter staat overdag het raam open en snachts alleen die schuifdingetjes...
Hier staat het raam in de slaapkamer altijd open behalve als het 's nachts waait of extreem koud is. Ik slaap namelijk exact onder het raam en vind het anders niet prettig. Er zit wel een dik gordijn voor, maar toch. De baby slaapt bij mij op de kamer, dus dat is hetzelfde verhaal
's Nachts dicht, vanwege geluidsoverlast in de buurt (steeds dezelfde hond die iedere nacht de hele nacht blaft en m'n buren die hun ruzies -ja zelfs 's nachts- graag buiten uitvechten. Als ik opsta gaat het raam open, natuurlijk.
In de lente, zomer en herfst op kierstand en in de winter dicht maar dan maak ik hem wel altijd open als we opstaan en dan zeker een uurtjes of 3 lekker laten luchten.