Heeft iemand wel eens mee gedaan aan dat programma? Hoeveel kost zoiets? Had mn sm ooit een keer opgegeven ervoor (ze wilde tuin laten doen) Maar nooit meer wat van gehoord. Toen maar via hovenier laten doen Telkens als we rob's tv programma zien vragen we ons af hoe duur zoiets zou zijn, hoeveel er nou gesponsord word enz.
Kost je nog enorm veel. Mijn ouders wilde het een keer doen en je vrijwel alles zelf bekostigen, zelfs de apparatuur die hun gebruiken moet je betalen. Het komt er eigenlijk op neer dat het niet echt loont om het door hun te doen, je kan dan net zo goed een goed tuin bedrijf inschakelen. Of je moet graag met je hoofd op tv willen komen natuurlijk
Ik ken iemand die de tuin jaaaren geleden door eigem huis en tuin is gedaan. Zij vertelde dat ze zelf 500 euro kwijt waren.
Vrienden van mij dachten dat het gratis Was, ik moest zo lachen, ze kregen een offerte van ruim 10.000,- van rob. Een hovenier inhuren is goedkoper.
Ik dacht ook dat het gratis was, haha! Zij hebben er hun kijkcijfers mee, zeg maar. Maar ach, ik heb me er ook niet in verdiept, ik doe m'n crappy tuintje zelf wel xD
Volgens mij moet je opgeven hoeveel je wilt investeren? En paar jaar geleden stond er geloof ik bij dat je de helft zelf moest betalen maar dat is al heel wat jaren terug..
Is echt erg als je zoveel zelf moet betalen. Ze verdienen er makkelijk op natuurlijk. Ik vroeg het me ook wel eens af. Als het gratis was geweest hadden ze onze tuin wel mogen doen. Genoeg aan te doen
Ik had Rob dinsdag in mijn tuin en dat was gratis maar dat was dan ook een klein onderdeel (kleur je leven).
De man van mijn nicht werkt al jaren bij Rob. Hij vertelden mij dat ze 50% zelf moet betalen van de materialen en dergelijke PLUS het arbeidsloon. Dus een hovenier inschakelen is veel goedkoper!!
Naar mijn weten betaal je alleen de btw. En aangezien ze alles in de duurdere tuinzaken halen loopt dat aardig op!
Ja super! Heel erg veel potten erbij en een wateringsysteem, insectenhotel en zo'n vijverzak! Foto is een gedeelte van wat hij gedaan heeft.