Houten garage

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Baileyy, 5 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.641
    1.444
    113
    Voor ons zoontje van twee ben ik op zoek naar een leuke houten garage. Hij is ook helemaal fan van het spelen met de houten trein. Dus ik zoek er eentje die je ook bij de treinrails kan doen. Er zijn er een aantal die je daarop kan aansluiten.

Wie heeft daar ervaring mee en met welk merk dan? Kunnen in die garages dan nog wel de gewone metalen autootjes want dat is dan wel de bedoeling.

2. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben de woody garage en die is erg leuk.

Autootjes kunnen er gewoon bij, geen probleem.

3. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.641
    1.444
    113
    Oke mooi. Ik vond die er ook leuk uitzien. En op de foto's zie ik alleen houten autootjes dus ik vroeg me af of er ook metalen autootjes in passen dat zag ik nergens op de foto namelijk.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij hebben ook die woody garage maar ik vind de kwaliteit echt dramatisch. Toen het ding binnenkwam viel hij al half uit elkaar en hebben we alles ondanks de schroefjes ook nog vast moeten lijmen. Vervolgens ging de lift kapot na een halve dag spelen en er zijn al meerdere dingen afgebroken waaronder twee van de aansluitingen voor de treinrails. En dan heb ik echt geen slopers in huis, maar er is gewoon normaal mee gespeeld. Nee geen aanrader helaas.

5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.867
    9.380
    113
    Gelderland
    Toevallig vandaag aan het kijken geweest naar een garage waar ook een treinrails bij kan en ik kwam uit bij de spullen van het merk mentari. Iemand toevallig ervaring mee?

6. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.641
    1.444
    113
    Ohh dat is wel heel erg jammer!! Had ook bij een bestel site gelezen dat je beter kon verlijmen, vond ik al raar.

Iemand anders nog een tip?

7. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.641
    1.444
    113
    Van Mentari heb ik 1 klein garage-tje gezien waar de treinrails aan vast kan. Misschien zijn er meerdere waar dat bij kan, maar degene die ik had gezien is niet echt wat ik bedoel met garage. Dus ik hoor dat ook graag ;)

8. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Wij hebben die van Plancity. Erg leuk.
    En bij de wegdelen zitten kruispunten waaraan de treinbaan gekoppeld kan worden (ook die van Ikea). Wordt hier heel veel meegespeeld en alle autootjes passen erin.

9. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Ik heb voor de verjaardag van mijn zoontje de Woody garage gekocht. Ik had juist wel goede recensies gelezen. Maar zoontje is 28 november jarig, dus dan weet ik het pas....
    En ik heb voor 5 december een houten treinbaan van Mentari erbij gekocht.
    Vond het idee dat het op elkaar aan te sluiten is juist zo leuk.
    Maar na de slechte recensie van Eylem ben ik wel benieuwd wat onze ervaring gaat zijn....

10. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.641
    1.444
    113
    Hoi Maria,
    Ik kon op plaatjes niet zien hoe je dan de treinbaan op de garage aan moet sluiten? Zit dat dan aan de garage vast ook? Of moetje perse ook wegdekken erbij kopen dan?

Deel Deze Pagina