Nieuw boxspring bed kopen

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweedeopkomst, 5 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

hoi meiden.

Ik ben aan het zoeken naar een nieuw boxspringbed. Maar zie door de bomen het bos niet meer.
    Welk bed / type hebben jullie en wat heeft hij gekost en hoe bevalt het bed? Linkje naar het bed wat jullie hebben is een pre!
    Ik wil max €1600 uitgeven. Liefst iets minder.

Groetjes

2. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Tweedeopkomst vindt dit leuk.
  3. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ik heb er 1 voor dochter gekocht van www.iboxz.nl. Hebben hem nog niet super lang maar slaapt heerlijk! Ik heb er ook al een paar keer op geslapen omdat onze dochter altijd snachts tussen ons in komt liggen en ik daar niet altijd trek in heb. Ga ik dus maar op haar bed liggen.
    Niet duur, goede snelle service en levering en slaapt lekker!

Tweedeopkomst vindt dit leuk.
  4. 1982Justme

1982Justme Niet meer actief

Wij hebben bezuinigd op matrassen en kan je aanraden dat zeker niet te doen!

5. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hihi ik las het eerste stukje en dacht neeeee, maar toen zei je niet doen haha.

Wij hebben overigens een redelijk dure boxspring als het goed is doe je er heel lang mee en een goede nachtrust op een fijn bed is heel veel waard.

Eerst proef gaan liggen in een winkel ( langer dan 5min liggen ) om te kijken wat je fijn lijkt. Je partner kan bvb iets anders fijn vinden liggen. Dan kies je 2x een 1persoons matras en leg je er een 2pers topper bovenop zodat je geen gleuf in het midden hebt etc.

Kan je betreft prijs niet helpen ts..

Hopsatee vindt dit leuk.
  6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wat heb je nu?
    Wij willen ook een nieuwe, maarja hebben nu een auping die heerlijk ligt en ze zijn zo duur.
    Heb geen idee meer wat hij precies kostte en welk type het is, hebben hem ook al een aantal jaar.

7. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Ik heb nu gewoon een boxspring van €1300 van een meubelszaak uit de buurt. Slaapt prima, maar ivm scheiding wil ik een nieuw bed... hij neemt de oude mee.
    Maar goed ik weet eigenlijk niet wat voor matras en wat de overige kenmerken zijn van het bed. Vind het zo lastig, ben bang voor een miskoop, maar weet niet of die angst gegrond is....
    En ivm alle kosten die bij een scheiding komen kijken heb ik niet veel meer budget

Deel Deze Pagina