hoi meiden. Ik ben aan het zoeken naar een nieuw boxspringbed. Maar zie door de bomen het bos niet meer. Welk bed / type hebben jullie en wat heeft hij gekost en hoe bevalt het bed? Linkje naar het bed wat jullie hebben is een pre! Ik wil max €1600 uitgeven. Liefst iets minder. Groetjes
Wij hebben 2 jaar geleden deze gekocht (Goossens wonen en slapen) we liepen daar toevallig binnen en werden goed geholpen. Daae nog even advies gehad over de matras/topper en netjes thuis geleverd en neergezet. Goede prijs, ligt heerlijk en nog steeds mooi! Ik ben tevreden! https://www.goossenswonen.nl/p/boxspring-infinity-1000/28919/configurator/
Ik heb er 1 voor dochter gekocht van www.iboxz.nl. Hebben hem nog niet super lang maar slaapt heerlijk! Ik heb er ook al een paar keer op geslapen omdat onze dochter altijd snachts tussen ons in komt liggen en ik daar niet altijd trek in heb. Ga ik dus maar op haar bed liggen. Niet duur, goede snelle service en levering en slaapt lekker!
Hihi ik las het eerste stukje en dacht neeeee, maar toen zei je niet doen haha. Wij hebben overigens een redelijk dure boxspring als het goed is doe je er heel lang mee en een goede nachtrust op een fijn bed is heel veel waard. Eerst proef gaan liggen in een winkel ( langer dan 5min liggen ) om te kijken wat je fijn lijkt. Je partner kan bvb iets anders fijn vinden liggen. Dan kies je 2x een 1persoons matras en leg je er een 2pers topper bovenop zodat je geen gleuf in het midden hebt etc. Kan je betreft prijs niet helpen ts..
Wat heb je nu? Wij willen ook een nieuwe, maarja hebben nu een auping die heerlijk ligt en ze zijn zo duur. Heb geen idee meer wat hij precies kostte en welk type het is, hebben hem ook al een aantal jaar.
Ik heb nu gewoon een boxspring van €1300 van een meubelszaak uit de buurt. Slaapt prima, maar ivm scheiding wil ik een nieuw bed... hij neemt de oude mee. Maar goed ik weet eigenlijk niet wat voor matras en wat de overige kenmerken zijn van het bed. Vind het zo lastig, ben bang voor een miskoop, maar weet niet of die angst gegrond is.... En ivm alle kosten die bij een scheiding komen kijken heb ik niet veel meer budget