Is hier iemand bekend met de orfeokliniek in Zoetermeer? En is dit het zelfde als de kaakchirurg in het ZH? Hoe zit het met evt betalen? Moet dat direct of net zoals ZH van je eigen risico af? Mijn man is doorverwezen nl ivm kies die getrokken moet worden maar de tandarts niet lukt omdat de wortel te lang is ofzo. Maar normaal gaan wij altijd naar de kaakchirurg in het ziekenhuis in Den Haag. Dus heb geen enkel idee wat het is en hoe dat in zijn werk gaat en op de site zie ik daar ook geen informatie over.
Ik ken de kliniek wel, volgens mij werkt het hetzelfde als in het ziekenhuis. Hij is doorverwezen, dus dat lijkt me wel. Maar je man kan het beste even de tandarts opbellen, die kunnen hem dat wel vertellen.
Ja die waren telefonisch niet meer bereikbaar. Maar ik heb de kliniek even gebeld gaat idd het zelfde als het zh.
Ik ben ook bij de Orfeo geweest voor verstandskiezen. Bij mij werd het gewoon doorgestuurd naar de verzekering, hoefde niks te betalen. Super mooie, nette kliniek, aardig personeel.