Extraatje voor de goede inzet

Discussie in 'De lounge' gestart door Kimi1, 12 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimi1

    Kimi1 Fanatiek lid

    17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Hallo Dames

    Lang geleden dat ik weer eens wat heb gepost, maar wil graag even jullie mening ... ik werk ik een webshop waar het na de lockdown ontzettend druk is qua orders, ik heb een contract van 36 uur, wat opzich al behoorlijk wat is voor een alleenstaande mama... maar goed, bovenop kwam er natuurlijk bij dat de scholen en opvang gesloten werden, nu heb ik de afgelopen weken me in allerlei bochten gewrongen om te kunnen werken, mijn dochter opvang had her en der, en toch nog wat kon overwerken, dit is een keer op ‘n Woensdag teveel geworden voor zowel dochter als ik dat ik mij die dag verlof heb gepakt, maar moest wel de Zaterdag inhalen ... oké prima dat gedaan, nu zijn de scholen open, maar is de opvang gesloten, aangezien ik geen cruciaal beroep heb mag ze dus niet naar de opvang.. dus heb gelukkig aangepaste werktijden gekregen in overleg, zodat ik toch aan m’n uren kom, en dochter niet zolang thuis hoeft te zijn, nu hoorde ik vanmorgen dat aantal mensen ‘n extra geld bedrag hebben gekregen op hun rekening voor de goede inzet van afgelopen weken? Ik vind dat best lullig dat ze mij dus voorbij zijn gegaan terwijl ik net zoveel moeite heb gedaan? Is dit raar van me om te denken? Ik wacht nog even af, want wat nog niet is kan misschien nog komen, maar vind dit best demotiverend eigenlijk, ik heb me toch ook in allerlei bochten gewrongen om goed inzetbaar te zijn? Of is ‘t toch te weinig geweest? En is moet ik dit bespreekbaar maken met de directeur? Bedankt voor jullie meningen..
     
  2. Kimi1

    Kimi1 Fanatiek lid

    17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Aanvulling , het gaat me zeker niet om het extraatje, maar ‘n bedankje of blijk van waardering zou zeker fijn zijn, ‘t voelt nu alsof ik niks betekent heb namelijk.
     
  3. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Wat vervelend! Ik zou dit ook wel stom vinden, misschien hebben ze alleen de fulltimers beloond? Ik zou het wel even navragen hoe dat zit, dan heb je in ieder geval een verklaring en nu is het gissen.
     
    Kimi1 vindt dit leuk.
  4. Kimi1

    Kimi1 Fanatiek lid

    17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Ohh kan deze topic verplaats worden naar de lounge haha zit beetje verkeerd
     
  5. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    36 uur lijkt me toch aardig fulltime. Ik zou het zeker navragen als je nog niks ontvangen hebt. Als alleenstaande moeder 36 uur werken vind ik heel knap, zeker in deze tijden.
     
    Zeebra en Kimi1 vinden dit leuk.
  6. Novi

    Novi Niet meer actief

    Absoluut even navragen hoe het zit en jouw inzet bespreekbaar maken. Ik kan me voorstellen dat het een heel pittige periode voor je is. Dus een stukje extra waardering vanuit het werk mag best :)
     
    Kimi1 vindt dit leuk.
  7. LesGra

    LesGra Bekend lid

    2 jun 2017
    529
    350
    63
    Vrouw
    Zeker vragen waar het op gebaseerd is. Als je een bonus geeft moet je dat ook kunnen onderbouwen waarom de ene wel en andere niet. Is het dezelfde afdeling? Zit jij in de hoogste schaal bijvoorbeeld?
    Zeker niet gek om te vragen hoor!
    Balletje op gooien, joh er is mij ten oren gekomen dat sommige collega's een bonus hebben ontvangen, hoe zit dit precies?
     
    Zeebra en Kimi1 vinden dit leuk.
  8. Kimi1

    Kimi1 Fanatiek lid

    17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Dankjewel voor de reacties! Ik zal het zeker even navragen hoe en wat, ben allang blij dat ze m’n uren hebben aangepast natuurlijk, en er altijd wel wat te regelen valt, mag m’n dochter ook meenemen op de Woensdag als ik maar 4 uurtjes werk, dus daar ben ik al dankbaar voor, maar vond dit best wat jammer eigenlijk , in deze tijd ben ik blij dat ik nog ‘n baan heb natuurlijk! Ik kijk het nog even aan, en vraag er even tussen neus en lippen door over! Thanks!! Fijn weekend nog dames en stay safe!
     
  9. Kimi1

    Kimi1 Fanatiek lid

    17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Ik ben er wel gekomen idd met het meest hoogste wat ze me konden geven gebaseerd op m’n vorige salaris
     

Deel Deze Pagina