Hoe bevalt deze? Is hij makkelijk in gebruik en heb je er al eens problemen mee gehad? Is dit een geschikt toestel om mee te internetten?
Hier heb ik de LG L5. Het is in ieder geval een prima toestel om te internetten, groot scherm. Heb er wel een keer een probleempje mee gehad maar dat was denk ik beetje eigen schuld, beeldscherm kreeg ineens allemaal strepen maar ik denk dat ik dat zelf heb gedaan met de fiets buiten de poort rijden en er in de tas tegen gedrukt. Verder niets. Is toen trouwens binnen de garantie gemaakt. Het enige nadeel vind ik dat hij binnen niet altijd duidelijke foto's maakt ondanks de flits. Buiten wel prima foto's. Over het algemeen ben ik er zeer tevreden over. Accu gaat voor een smartfone ook best lang mee.
Deze heb ik. Tja, ik ben er best tevreden mee. Mooi groot scherm, makkelijk in de bediening en goed betaalbaar. Nadelen zijn dat er (nog?) geen andere hoesjes voor zijn dan die grote leren inschuifhoesjes en dat hij geen mooie foto's maakt. Is heel gevoelig oor beweging en reageert traag waardoor ik net de mooie momenten mis Maar ik vind het wel een aanrader verder