Oooooh ben echt zo pissed!:x 29 dec bestelling gedaan van 2 voedingsbh's en positie broek. Met ideal betaald! Tot vandaag niets ontvangen, dus ik stuur mail... krijg ik mail terug: Er zijn geen bestellingen van u bekend, denk mede door technische storing dus of ik even opnieuw wilde bestellen Ik denk en mijn geld dan...:x dus ik bellen.... Ja mevrouw is hier niets bekend. U moet dan een bewijsje van het afschrift sturen dat u betaald heeft, en dan storten we het opnieuw terug....Dus ik zei al, ik wil me geld niet perse terug ik wil gewoon mijn bestelling...Zegt ze ja dan moet je opnieuw bestellen en hopen dat het nog leverbaar is ?) Oke dan.... Mijn onvrede nog uitgesproken...maar daar werd niets mee gedaan...dus heb een printscreen gemaakt en opgestuurd...maar tot heden nog niets....zucht.... Als ik morgen nog geen bevestiging heb, dat de mail aangekomen is, ga ik wel weer bellen...stelletje.... Liefst zou ik niets meer bestellen...maar aangezien positiebroeken in grote maten kennelijk een zeldzaamheid zijn...heb ik niet veel keus Zucht.... nu wel weer opnieuw besteld (op hoop van zege ), want heb geen zin om eerst op dat geld te wachten voor ik weer kan bestellen...met die lekkere snelle levering van hun... Sorry moest even van me afschrijven....
Op klacht.nl je klacht plaatsen, veel bedrijven kunnen het toch net niet hebben dat het openbaar staat. Maar ik snap je frustratie, vind Bonprix inderdaad ook niet de beste service hebben.
jeetje dat is dan ook lekker vervelend heb er nog nooit besteld en zo te lezen zal ik dat ook niet snel gaan doen hoop van zegen alles goed mag verlopen
Wat vervelend zeg, hopelijk word t allemaal goed geregeld! Ik bestel niet meer bij bonprix, moest soms ook 3/4 weken wachten, of ik kreeg mn bestelling gewoon niet. Gelukkig betaal ik altijd achteraf..
hier voor de kerst wat besteld, was allemaal leverbaar. ik bellen de laaste vrijdag voor oud en nieuw wantzou een klantnummer via de mail krijgen, nooit gehad... ja we hebben een storing gehad het word niet eerder verstuurd dan 2 januari... ok balen maar is niet anders... krijg ik toch mijn bestelling op 31 dec binnen ??? alleen zat de helft er niet meer bij, uitverkocht grrr er is ook almaar wat!
Ik bestel hier ook niet meer, moest na een retourzending zelf achter m'n geld aan. Uiteindelijk kreeg ik wel teveel terug gestort, maar toch Het is inderdaad erg lastig om positiekleding in grote maten te vinden he? Ik draag nu vooral leggings aangezien broeken bijna niet te krijgen zijn, of ze zitten niet lekker. Waar ze wel grote positiemode hebben: Miss Etam (t/m maat 48) en de C&A.
Ik had begin november een tankini besteld, mijn man had voor het eerste weekend van december een wellnessweekend geregeld. Maar ik kreeg die tankini maar niet geleverd, want deze was toch weer niet op voorraad. Uiteindelijk kreeg ik het de derde week van december binnen. Veel te laat en ik had het dus niet meer nodig. Ik teruggestuurd en kreeg ik gisteren een factuur binnen voor de bezorgkosten. Ja amehoela!! Die ga ik dus niet betalen. :xDus ik gebeld dat ik het echt niet ging betalen door een veel te late bezorging. Ok mevrouw zei de telefoniste. Nou! Ik heb nog nooit zo makkelijk een factuur niet hoeven te betalen! Maar goed, ik hoef het dus niet te betalen, maar bestellen zal ik er nooit meer. Vind het allemaal niet zo lekker gelopen... Ik hoop voor je dat het allemaal snel opgelost wordt!
verhaal word nog mooier!!! log ik in op mijnbonprix.nl staat de bestelling er 2 keer in! alle 2 betaald en op datum van vandaag. dus ik controleren toch maar 1 keer besteld en betaald. wat hebben ze nu dus gedaan die bestelling van 29dec omgezet naar vandaag!:x dus ik weeeeeer bellen. Nou mevrouw snap niet dat ze u zo hebben voorgelicht vanmorgen. en ik kan 1 bestelling niet meer annuleren... Dus nu moet ik als het (ooit) aan komt eentje weigeren aan de deur....en dan maar hopen dat ik mijn geld terug krijg. Dus vroeg, en wat nou als het bij de buren aankomt als ik niet thuis ben...Ja dan moet je eerst bellen want anders word het als retour gezien en dan ben je je verzendkosten kwijt:x word steeds gekker.... dus hopen dat ik thuis ben...maar goed sta echt te koken:x
Nou ja zeg, wat een service! En echt wel dat je je geld terug moet krijgen. Ik heb goede ervaringen met het sturen van pissige, nachtelijk e-mails waarin ik dreig met verdere juridsch stappen . Meestal kan alles dan binnen een poep en een zucht geregeld worden.
nou ja zeg...lekker service!! Ff een mailtje doen waarin je de consumentenbond in de cc zet...wil wel eens helpen
Bonprix wat een bagger bedrijf is dat zeg! Mag gelukkig niet meer bij ze bestellen. Had voor mijn vakantie (denk 2 jaar terug) bikini's besteld. Heb een huge cupmaat nodig en heb mt 44/46, dus veel dingen passen net niet of zijn te groot. Het meeste terug gestuurd op 1 bikini setje na. Kreeg ik daarna een rekening die ik moest betalen waar meerder geretourneerde stukken op stonden. dus ik gebeld(na een paar dagen proberen en heeeeel lang in de wacht staan, pas iemand aan de tel) en na overleg alleen het setje betaald, zou daar aangepast worden. paar dagen later een herinnering, dus ik dacht zal wel verstuurt zijn voor de aanpassing. Toen een aanmaning, dus ik weer gebeld. Was niks bekend over mijn vorige telefoontje(geen aantekening niks). Vrouw maakte me uit voor leugenaar en ik moest de rekening plus kosten maar gewoon overmaken anders zou het naar het incassobureau gaan. Is uiteindelijk ook gebeurt, want ik ging het dus mooi niet betalen! Dat heb ik ook precies zo tegen het incasso bureau gezegt, zou ze wel in de rechtzaal zien! Toen nooit meer wat gehoort.
Wat jammer zeg dat dit topic er nu pas is. Anders had ik nóóit besteld. Ik had vóór de kerst een kleed besteld en dit zou (op werkdagen dan) binnen 72 uur geleverd worden. De feestdagen en weekenden niet meegeteld zou dit ergens tussen oud en nieuw geweest moeten zijn. Ik kwam er achter dat hetzelfde kleed via bonprix.de 55 euro goedkoper is! Daar dus nog over gebeld. Dit vonden ze wel vreemd, maar ja, niets aan te doen. Je kan dus niet via de Duitse site bestellen als je een leveradres in Nederland hebt. Komt vorige week dat kleed binnen (véél te laat dus al), staat er op dat 'ie via Hamburg gekomen is :x. Nou, sorry hoor, ietwat koersverschil bij vreemde valuta kan ik me voorstellen maar 55 euro, Duitsland is ook gewoon een euroland. Op de foto zag het kleed er uit alsof het echt precies bij mijn meubels zou passen. Helaas is de werkelijkheid anders. Er zat een hele grijze sluimer over het hele kleed. Het kwam in de verste verte niet in de buurt met de afbeelding van internet. Dus teruggestuurd. Nu dus maar afwachten op mijn geld (bijna 200 euro!) Zo te lezen zou dat nog wel eens een poosje kunnen duren. Jammer hoor, want we zitten hier nu nog steeds met koude voetjes. Ik ga pas een andere halen als het geld terug is.