sony ericson xperia ray

Discussie in 'De lounge' gestart door mamav2boefies, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Wie heeft deze telefoon simlockvrij en wat is jullie mening hierover?
    Mijn man wil deze kopen en de prijzen verschillen nogal van 230 euro op internet tot 290 euro in de winkel
    Ik vind dit ontzettend veel geld aangezien we ook een gezin hebben en ik liever het geld ergens anders aan besteed
    Ik kan het manlief maar niet uit het hoofd praten ook geen andere telefoon
    Hij wil apps downloaden en al die onzin wat mij eigenlijk niet zoveel interesseerd

2. mamav2boefies

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
  3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Mijn man heeft hem en is er heel tevreden over.

4. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Is het dan niet voordeliger om hem met een abbo af te sluiten ?

Ik zit er ook aan te denken deze aan te schaffen en met een abbo is hij betaalbaar.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Nee meestal is zo kopen goedkoper. Maar met een abbo betaal je gespreid steeds geld en anders in 1 keer

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb hem ook met abbo en een "beetje" internet om de kosten te drukken. internetten doe ik vooral het liefst op een computer.

7. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Bij een abonnement krijg je natuurlijk ook belminuten/sms/evt internet. Je moet het echt even doorrekenen wat de goedkoopste optie is. Ook is dan belangrijk hoeveel belminuten enzo je nodig gaat hebben! Heb je een heel hoog abonnement is meestal los kopen wel interessanter. Maar bij een gemiddeld abonnementje hangt het er meestal een beetje om als de toestellen rond de 250 euro zijn...

8. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Maar mocht je man het alleen om de apps doen kan hij ook bijvoorbeeld een samsung galaxy mini of galaxy gio kopen! Die kun je aanschaffen voor 130/200 euro! Momenteel ook nog een cash back actie van samsung waardoor je 20 euro teruggestort krijgt op je rekening! Kunnen precies dezelfde apps op alleen het toestel heeft een leukere prijs, zeker van de mini!

9. mamav2boefies

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Ik zal het eens voorstellen aan hem van de samsung maar deze sony ericson krijgt een hoog cijfer
    Hij had laatst ook een htc wildfire s gekocht en die viel om de haverklap uit dus die heeft hij terug gebracht

10. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Waarschijnlijk krijgt de SE een hoger cijfer omdat zijn processor wel iets sneller is! En het display is iets helderder haha Wat je als tegen argument de groep zou kunnen gooien is dat Sony Ericsson niet meer bestaat. Nou ja Sony gaat alleen verder want ze hebben ericsson uitgekocht. Dit zou op termijn wel van invloed kunnen zijn met eventuele reparaties

Deel Deze Pagina