Ik ben nieuw met het bloggen, maar het is onwijs verslavend . Facebook is aan de kant geschoven en bloggen maar. Met beautyblogs wordt je (helaas) doodgegooid, maar ik vind het ook leuk om persoonlijkere dingen te lezen. Dus mijn vraag, wie blogt er ook en wie is er al een beetje goed in de pagina's opmaken? Misschien kunnen we hier wat tips and tricks uitwisselen. Ik zou bijv. graag willen weten hoe je meerdere pagina's kan maken. Het een beetje ordenen.
Mijn blog is vorige week vier jaar geworden maar dat is een persoonlijke blog met allemaal blogs over mijn persoonlijke leven. Heb ook een tijdje een boekenblog gehad, met allerlei vaste items, columns en recensies. Gebruik daarvoor een eigen domein + hosting en de site zelf draait op wordpress. Eenvoudig voor beginners, maar helemaal aan te passen qua design en indeling voor degene die er een beetje bekend mee zijn Sinds een jaartje draait er adsense op en heeft zichzelf in dat jaar al terugverdient qua hosting en domein voor datzelfde jaar ^^
Ik zal je mijn blog even in een privé berichtje sturen, ivm privacy kun je even kijken. Mijn boekenblog draaide er ook op en ik heb zelfs een webshop gehad die daarop draaide. Je kunt echt duizenden plugins downloaden ervoor en heeeel veel gratis designs/Themes die je ook zelf weer aan kunt passen. Het design van de mijne heb ik zelf gedaan.
Ik wil ook graag een blog beginnen. Maar vind hem zo standaard als ik die van jou zie denk ik wauw. Maar ja hoe krijg ik die zijkant zo mooi. En betaal jij der voor of de gratis versie. Lijkt me erg leuk
Ik heb een blog van blogger met voornamelijk fotografie. Partyrocker: Je kunt menu pagina's aanmaken in blogger maar je kunt ook labels meegeven aan een bericht en dan een gadget in je sidebar plaatsen. Hier is nog meer uitleg: About Pages - Blogger Help Label your posts - Blogger Help Blogger Getting Started Guide - Blogger Help