Mamamazzeldagen Prénatal?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Elfje81, 25 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    Hallo allemaal,

Heeft iemand een idee of er dit (voor)jaar nog weer Mamamazzeldagen komen bij Prénatal? Wij willen nog een aantal dingen aanschaffen voor de komst van de baby en hopen dit eigenlijk met 20 % korting te kunnen doen tijdens de Mamamazzeldagen.

Nou zag ik net dat er nu bij de Wij Jonge Ouders kortingstickers van 15 % zitten. Nu twijfel ik een beetje of ik die beter vast kan gaan gebruiken, of dat ik nog even zal wachten op de Mamamazzeldagen. Als die tenminste gaan komen...

Iemand enig idee?

Alvast bedankt!

2. Jits27

Jits27 Lid

2 dec 2010
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij zijn die mazzeldagen altijd in april en september.

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik dacht ook pas in april weer..

4. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    Bedankt dames! Maar het is dus wel iets wat ieder jaar twee keer terug komt?

5. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    De afgelopen 2,5 jaar wel in elk geval ;)
    Afgelopen september had ik de vraag gesteld op dit forum. Toen kwamen er allerei twijfels en dat het misschien alleen 15% zou zijn. Maar was weer gewoon zoals vanouds....

Ik zit ook te twijfelen; wij willen de stokke kinderstoel weer aanschaffen en scheelt toch weer klein beetje als het 20% is ipv 15%. Maar ja, dadelijk is het toch niet.....
    Dus misschien toch maar nu halen, haha. We zien wel!

6. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik zag de stickers ook, heel leuk maar ze hebben ook alweer zoveel geld bij de prijzen opgedrukt dat die 15 procent niet meer loont!! Voorbeeld - babyborn wipstoeltje - vorige week nog 109 euro, nu ze die stickers hebben 139 euro...

7. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Maar om je vraag te beantwoorden - april en september, erg aan de late kant voor jou dus ;)

8. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Weet iemand hier of de stickers van prenatal ook gebruikt kunnen worden op kinderwagens?

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    volgens mij las ik zo snel van niet....
    als je de kleine letters leest , lees je waarvoor je de stickers NIET kunt gebruiken...

10. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Nope, en ook niet op kamers.

11. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

Volgens mij wel hoor.
    Lees maar eens goed:
    "niet geldig in combinatie met BESTEDINGSKORTING op kinderwagens en kamertjes"
    Dan is het toch wel gewoon op een wagen en kamer?????

Flauw dat ze prijzen ineens verhogen.
    Was vorige keer met de kortingsavond ook zag ik. Hoorde anderen een Tobi aanschaffen en waren aan het praten met verkoper, die man dacht dat ze eerst goedkoper waren. Verkoopster; nee hoor. Ik dacht: oh oh, niet eerlijk hoor.

De stokke stoel nog niet zag ik en is met korting ook goedkoper dan bij de baby-dump. Dus we gaan er toch nu al voor denk ik zo.

12. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Hmm, ik vind het wat vreemd omschreven. Ik zou het gewoon sowieso even vragen als je van plan bent een kamer of wagen te gaan kopen en die stickers te gebruiken.

13. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Bedankt voor jullie reactie's, daarom vroeg ik het ook, omdat dat zinnetje er zo krom staat.

Had een paar weken geleden ook al bij de prenatal gevraagd waneer de mazzeldagen waren. Hier werd echter een beetje vaag over gedaan... "Eumhh ja dat kan in april/mei/juni/juli.... tja dat weten we eigenlijk niet, maar hou de acties maar in de gaten..."

14. beee

beee Lid

11 jun 2010
    28
    0
    0
    hr consultant
    oosten van zwolle
    Tja, volgens mij zijn de stickers wel geldig op wagens, alleen is het niet interessant om een wagen bij de prenatal te kopen met 15% korting. Zoals altijd worden bij prenatal de prijzen kort voor mazzeldagen en stickeracties verhoogd waardoor je de korting eigenlijk zelf betaald. Met korting betaal je ongeveer evenveel als een maand geleden zonder korting. Andere winkels zijn vaak voordeliger met de normale prijzen dan de prenatal met korting!

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

16. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Ben vandaag bij prenatal geweest, stickers mogen gebruikt worden op wagens en kinderkamers. Normaal krijg je bij een bedrag boven de 700 euro 10% korting, wat je moet besteden in de winkel, dit geldt alleen op kamers, deze korting vervalt als je een sticker gebruikt.

Bij de prenatal waar ik ben geweest hadden de wagens en maxi-coses nog gewoon dezelfde prijs als voorheen. (prenatal Breda)

Deel Deze Pagina