Hallo allemaal, Heeft iemand een idee of er dit (voor)jaar nog weer Mamamazzeldagen komen bij Prénatal? Wij willen nog een aantal dingen aanschaffen voor de komst van de baby en hopen dit eigenlijk met 20 % korting te kunnen doen tijdens de Mamamazzeldagen. Nou zag ik net dat er nu bij de Wij Jonge Ouders kortingstickers van 15 % zitten. Nu twijfel ik een beetje of ik die beter vast kan gaan gebruiken, of dat ik nog even zal wachten op de Mamamazzeldagen. Als die tenminste gaan komen... Iemand enig idee? Alvast bedankt!
De afgelopen 2,5 jaar wel in elk geval Afgelopen september had ik de vraag gesteld op dit forum. Toen kwamen er allerei twijfels en dat het misschien alleen 15% zou zijn. Maar was weer gewoon zoals vanouds.... Ik zit ook te twijfelen; wij willen de stokke kinderstoel weer aanschaffen en scheelt toch weer klein beetje als het 20% is ipv 15%. Maar ja, dadelijk is het toch niet..... Dus misschien toch maar nu halen, haha. We zien wel!
Ik zag de stickers ook, heel leuk maar ze hebben ook alweer zoveel geld bij de prijzen opgedrukt dat die 15 procent niet meer loont!! Voorbeeld - babyborn wipstoeltje - vorige week nog 109 euro, nu ze die stickers hebben 139 euro...
volgens mij las ik zo snel van niet.... als je de kleine letters leest , lees je waarvoor je de stickers NIET kunt gebruiken...
Volgens mij wel hoor. Lees maar eens goed: "niet geldig in combinatie met BESTEDINGSKORTING op kinderwagens en kamertjes" Dan is het toch wel gewoon op een wagen en kamer????? Flauw dat ze prijzen ineens verhogen. Was vorige keer met de kortingsavond ook zag ik. Hoorde anderen een Tobi aanschaffen en waren aan het praten met verkoper, die man dacht dat ze eerst goedkoper waren. Verkoopster; nee hoor. Ik dacht: oh oh, niet eerlijk hoor. De stokke stoel nog niet zag ik en is met korting ook goedkoper dan bij de baby-dump. Dus we gaan er toch nu al voor denk ik zo.
Hmm, ik vind het wat vreemd omschreven. Ik zou het gewoon sowieso even vragen als je van plan bent een kamer of wagen te gaan kopen en die stickers te gebruiken.
Bedankt voor jullie reactie's, daarom vroeg ik het ook, omdat dat zinnetje er zo krom staat. Had een paar weken geleden ook al bij de prenatal gevraagd waneer de mazzeldagen waren. Hier werd echter een beetje vaag over gedaan... "Eumhh ja dat kan in april/mei/juni/juli.... tja dat weten we eigenlijk niet, maar hou de acties maar in de gaten..."
Tja, volgens mij zijn de stickers wel geldig op wagens, alleen is het niet interessant om een wagen bij de prenatal te kopen met 15% korting. Zoals altijd worden bij prenatal de prijzen kort voor mazzeldagen en stickeracties verhoogd waardoor je de korting eigenlijk zelf betaald. Met korting betaal je ongeveer evenveel als een maand geleden zonder korting. Andere winkels zijn vaak voordeliger met de normale prijzen dan de prenatal met korting!
voorbeeld zelfde wiegje Wiegje Basic Geel van: Diversen - Gardo Babysuperstore en van prental Prenatal Slapen Wiegjes & Beddengoed Wieg lovely Genther 33161 die van prenatal is 70 euro duurder
Ben vandaag bij prenatal geweest, stickers mogen gebruikt worden op wagens en kinderkamers. Normaal krijg je bij een bedrag boven de 700 euro 10% korting, wat je moet besteden in de winkel, dit geldt alleen op kamers, deze korting vervalt als je een sticker gebruikt. Bij de prenatal waar ik ben geweest hadden de wagens en maxi-coses nog gewoon dezelfde prijs als voorheen. (prenatal Breda)